• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Gyeon iron 4l verpakking? Gaat er bij mij doorheen alsof ik het met de hogedrukreiniger erop spuit op alle voorbij rijdende auto's
Heb weer een hoop spullen nodig ;)
 
Wellicht een paar flessen binnenkort anders duurt het nog 2-3 maanden vrees ik.
 
Even een vraagje, ik heb op mijn verlanglijstje Gtechniq Liquid crystal staan omdat ik dat nu mijn Wetcoat op is weleens wil proberen. Enig idee wanneer de Liquid Crystal komt?
(De auto's hebben nog geen nieuw laagje nodig, maar dat zal vast niet lang meer duren. Anders bestel ik wel weer Wetcoat.)
 
@tinus Dat gaat denk ik nog wel even duren (geen datum bekend)
@Marcel1973 Ja die zou erbij moeten zitten! Hopelijk eind van de week/begin volgende week binnen.
@FRchippie Lastig te zeggen omdat we aan een minimaal orderbedrag zitten waar we nu nog niet aan kunnen komen. Het is een nieuw merk dus het is aftasten hoe het merk loopt en hoe de verkoop is.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
@Mellow,

zoals je misschien hebt kunnen lezen elders op het forum of via de CC nieuwsbrief, is Dodo Juice bezig met een opfrisbeurt van hun producten.

Dodo Juice, welke detailer is er niet groot mee geworden?
Wij verkopen Dodo Juice al 13 jaar en het merk is niet meer weg te denken uit ons assortiment! Dodo Juice bestaat, net als wij, 14 jaar en dus waren wij één van de eerste shops buiten het Verenigd Koninkrijk die dit mooie merk opnamen in het assortiment en daar zijn we trots op!

Na 14 jaar vond Dodo Juice het tijd voor een opfrisbeurt. Met het Refresh-programma is het hele assortiment onder de loep genomen. Er is afscheid genomen van een aantal producten om ruimte te maken voor diverse nieuwe producten. De huisstijl is opgefrist met moderne nieuwe labels en verpakkingen. Uiteraard is de uitstekende kwaliteit, die zo kenmerkend is voor Dodo Juice, behouden gebleven.

De vloeistoffen en waxen komen als eerst beschikbaar, de accessoires zoals doeken en borstels volgen later.
c98ea20c-1d2c-4a1f-b878-04abfdab46c3.jpg


Uitverkoop van de originele producten: korting, korting, korting!

Om plek te maken voor de Refresh gaan we de huidige, originele voorraad (collector's items!) op een bijzondere manier verkopen met korting*.

Wat gaan we doen?
Drie weken lang bieden we Dodo Juice met korting aan. De eerste week krijg je 15% korting, de tweede week 25% korting en de derde week maar liefst 40% korting.

De actie start op maandag 15 maart om 11:00 en de korting wordt exact een week later verhoogd naar het volgende kortingspercentage. Er is geen kortingscode nodig, de korting is al toegepast op onze site.

Let op: OP=OP, nabestellen is niet mogelijk! Ga je voor zekerheid door snel te bestellen? Of neem je de gok en wacht je op een hogere korting? De keuze is aan jou!