• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Is er bekend wanneer de "Mothers LeatherTech Care Kit" weer leverbaar is? Zag dat alle losse onderdelen wel leverbaar zijn maar de kit niet?
 
Voor zover ik weet is deze bijna hetzelfde :
https://www.Carclean.com/product/Carclean_nl/Chemical_Resistant_Sprayer_CHEM_RESIST_SPRAY_101773

Past in ieder geval wel op dezelfde flessen als die jij wilt.
 
Hey CC-HQ,

Sinds september 2015 zijn er 2-3tal vragen gesteld over de levering van Black WoW. In september 2015 zou het waarschijnlijk nog wel een aantal weken duren. Inmiddels is een half jaar verder en was ik benieuwd of er al meer info beschikbaar was over het product/levering.

Ik ken het product zelf (nog) niet, maar de meeste dressings kunnen niet al te goed tegen water en worden zij dus ook veelal alleen in het interieur en/of motorruimte gebruikt. Mijn persoonlijke keuze voor kunststof aan het exterieur is Gyeon - Trim, maar dat word al snel een duur grapje.
De Black WoW lijkt mij dus een goede dressing die ik dan op het exterieur wil gaan gebruiken. (Naar verluid een prima standtijd, beading, etc. Of is er inmiddels een dressing die zich ook goed kan houden in alle weersomstandigheden?)

(@Jansen was in dit topic ook al benieuwd)


Thanx!
 
  • Leuk
Reactions: iDuc
Beste CC,

Is er al enig zicht op de verkrijgbaarheid van de Disco Rosso (of Nero) Foam Applicators?
 
Hey Iedereen,

Ik kwam net wat nieuwe producten tegen van Poorboys. Gaan deze ook nog in het assortiment komen?

Nattys%20Black%208oz.jpg


Liquid%20Nattys%20Red%2016oz.jpg
 
@Dibbuz of andere CC medewerkers, ik dacht dat er een vaste korting op de Crumble Edition van de Natty's zat (vaste wax). Ik zag juist dat hij evenveel kost als de 'gewone'. Klopt dit, was de crumble enkel een actie?

Thanks voor de inlichting !
 
Ik zie dat de Waxaddict Vitreo maar nog 1 op voorraad is.
Komt deze nieuw binnen nog?
Ben bang op het moment dat ik hem wil bestellen hij niet meer op voorraad zal zijn.

Ik wil niet vreemdgaan van shop :p.
 
@Dibbuz of andere CC medewerkers, ik dacht dat er een vaste korting op de Crumble Edition van de Natty's zat (vaste wax). Ik zag juist dat hij evenveel kost als de 'gewone'. Klopt dit, was de crumble enkel een actie?

Thanks voor de inlichting !

Je geluk kan niet op @Stephan

Hij is in de aanbieding https://www.Carclean.com/product/Po...Wax_Blue_Crumble_Edition_235ml_PB_NPB8_103300
 
  • Leuk
Reactions: Stephan
en wanneer de Monello Non Ferro weer op voorraad?
had een winkelwagentje met spulletjes gevuld voor aanstaande maandag (salarisdag ;)) en nu is de Non Ferro eruit gefl....rd!:mad:
 
Ook ik ben op zoek naar een goede trim restorer en vraag me al een tijdje af wanneer Black Wow weer op voorraad is. Kan hem ook ergens anders bestellen maar zou hem het liefst met een nieuwe bestelling combineren! Ook de non ferro wil ik dan weer bestellen, maar ook deze is helaas niet op voorraad.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk