• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

De Artico Snow Foam is onderweg en wij hopen deze aan het einde van de week binnen te krijgen. De Karcher K-serie foamlance is inmiddels weer bestelbaar! :) De Auto Finesse Avalanche 5L komt niet meer binnen, het merk gaat binnenkort volledig uit ons assortiment.
 
De Artico Snow Foam is onderweg en wij hopen deze aan het einde van de week binnen te krijgen. De Karcher K-serie foamlance is inmiddels weer bestelbaar! :) De Auto Finesse Avalanche 5L komt niet meer binnen, het merk gaat binnenkort volledig uit ons assortiment.
What! Auto Finesse helemaal uit het assortiment!!! Das jammer :(
 
Ehm. Geurhangers. En de Glass cleaner vond ik wel erg goed!

Verder niet heel veel van het merk geprobeerd.
 
Wanneer wordt de Gyeon Syncro (50+30) verwacht? Voor sommige producten kan ik aangeven dat ik een voorraad notificatie mail wil, maar dat is niet mogelijk bij de Syncro.
 
Als het goed is kun je nog nergens aangeven dat je een notificatie wilt, bij welk product kun je die wel invullen?
Syncro verwachten we begin volgende maand weer.
 
Ik zie het ja, volgens mij omdat het een bundel is (samengestelde set van losse producten).
Bij losse producten kan het helaas nog niet.
 
Vanwege de inkoopprijs door de Brexit mss?

Edit: dan zou dit voor de producten van autoglym, dodo enz ook zo zijn, dus ben hier niet zo zeker van.
 
Laatst bewerkt:
Ben enigszins nieuwsgierig waarom het merk eruit gaat... ??!!
Wij kochten altijd rechtstreeks in bij Auto Finesse.

Auto Finesse heeft, zonder overleg, besloten een distributeur aan te wijzen voor de Benelux. Nu vinden we dat niet zo'n probleem, maar wel toen bleek dat onze inkoopprijzen met zo'n 50% stegen. Zonder dat we daar iets voor terugkregen.

Dus, stel, we kochten een product in bij AF voor GBP 10, daar moeten we nu plots bij de distributeur € 16,80 (GBP 15) voor gaan betalen.

Samengevat, ik vind het niet netjes van AF dat ze ons opeens buiten spel zetten, zonder overleg, en een distributeur aanwijzen. En ik vind het van de distributeur een beetje bizar dat de inkoopprijzen zoveel hoger zijn geworden. Dus daarom hebben we besloten te stoppen met Auto Finesse.
 
Inderdaad een rare gang van zaken en zo ga je niet met je klanten om (althans lijkt me).
Kan de beslissing dan ook volledig begrijpen. Er zijn vast wel alternatieven te vinden voor de producten en.... het opruimen van een stelling, biedt mogelijkheden voor een nieuw merk...:blush:
 
Bedankt voor de duidelijke uitleg TIm. Goede reden om ermee te stoppen.
Vond het merk best een leuke / kwalitatieve uitstraling hebben maar ook niet heel bijzonder. Ik heb alleen de Revive en daar is wel een alternatief voor te vinden (had hiervoor al Nanolex Trim Rejuvenator op het oog om te proberen / vergelijken). Verder had ik niet echt producten van AF op mijn verlanglijstje staan.
 
Ik vind Revive en Rejuvenate wel prima spullen. Lather heeft me nooit echt kunnen bekoren.
Jammer, maar ik vind bij andere merken wel weer alternatieven.
 
Wij kochten altijd rechtstreeks in bij Auto Finesse.

Auto Finesse heeft, zonder overleg, besloten een distributeur aan te wijzen voor de Benelux. Nu vinden we dat niet zo'n probleem, maar wel toen bleek dat onze inkoopprijzen met zo'n 50% stegen. Zonder dat we daar iets voor terugkregen.

Dus, stel, we kochten een product in bij AF voor GBP 10, daar moeten we nu plots bij de distributeur € 16,80 (GBP 15) voor gaan betalen.

Samengevat, ik vind het niet netjes van AF dat ze ons opeens buiten spel zetten, zonder overleg, en een distributeur aanwijzen. En ik vind het van de distributeur een beetje bizar dat de inkoopprijzen zoveel hoger zijn geworden. Dus daarom hebben we besloten te stoppen met Auto Finesse.

Ahhh duidelijk verhaal Tim! Jammer maar zeer begrijpelijk op deze manier!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR