• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Ik zag dat Waxaddict nu 2 Ltr verpakkingen aanbied omdat de 500ml flessen niet voorradig zijn en voorlopig ook nog niet gaan komen. Krijgt Carclean deze ook of wachten jullie op de 500ml versies?


Tadaaa

Screenshot_20200611-182149_Facebook.jpg
 
Vertraagd helaas, er wordt gewacht op grondstoffen. Zou deze week daar zijn en onze bestelling zou als eerste gedaan worden en dan is deze compleet en kan de zending naar ons.
 
  • Leuk
Reactions: marcovanderniet
Het is niet anders. Even wachten dus.
Ik heb nm geen interieur en leer reiniger meer van WA. En de shampoo, Fo-show en Carnauba is ook nagenoeg emty. en vast nog wat meer..... het is gewoon te krijgen in de shop maar ik zou graag de 2 ltr willen bestellen. Dus maar weer terug in de holding pattern….

thanks!
 
DAP's zijn er weer richting eind augustus, de Flex hopelijk begin volgende week.
De DAP EVO is uitverkocht vandaar dat de sets er niet zijn.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Zending staat klaar maar moet nog ingepland worden op een afvaart. Dus helaas nog geen idee helaas.
 
  • Leuk
Reactions: Nicky
Is er enig zicht op, wanneer er weer bandendressing binnen komt van WA. Feeder of Slicks

rond half juni:

Vertraagd helaas, er wordt gewacht op grondstoffen. Zou deze week daar zijn en onze bestelling zou als eerste gedaan worden en dan is deze compleet en kan de zending naar ons
 
Zoals het er nu naar uit ziet blijven alleen de 2000ml kannetjes over. Er komt een Kwazar fles (zwart/orange) met Waxaddict logo nieuwe stijl.

De 2L verpakkingen vond ik zelf top, weinig mensen zitten te wachten op 4-5 liter shampoo en 2 liter is een mooie tussenmaat.
Maar geen kleinere verpakkingen dan dat.... ik weet het niet en dat heb ik ook aangegeven.
Als men het werk wil proberen dan zit je niet te wachten op een 2 liter gok. Idee aangedragen voor sample flesjes zodat het geprobeerd kan worden.

Maar het zal niet de eerste keer zijn dat een beslissing wordt terug gedraaid dus wie weet.