• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Ik heb nu alles quick release gemaakt op mijn Kärcher. Super handig alleen de foamert is nog old skool K style. Zit al een tijdje op een adapter te wachten en hopelijk de goede maat.
 
Ik wou gisteren een bestelling plaatsen, maar ik zie dat een aantal van de gewenste producten niet op voorraad zijn.
Enig idee wanneer deze producten opnieuw voorradig zouden zijn?
- Lake Country HDO Fiber heavy cutting orbital pad in 5,5”
- Gyeon Q2 Pure 50ml essentials protection kit.
 
Houd er rekening mee dat door de extra verkoop vanwege de lockdown, de problemen in Engeland (Brexit en nu de nieuwe COVID variant) en de scheepvaart problemen dat de levertijden op dit ogenblik erg onzeker zijn.

Hier valt niet op te anticiperen, ik heb helaas geen glazen bol :oops:

Lake Country hopen we begin volgend jaar te krijgen. Gyeon is een groot vraagteken.

De kerstst van Sam's gaat niet meer komen helaas. Die ging veel harder dan gedacht.
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407
@Dibbuz Super, want na slechts enkele uren gebruik (een tiental)zijn de Flexipads mf pads rijp voor de kliko!

IMG_0446.jpg


Ik heb al meerdere merken mf pads gehad, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!! Van de 4 pads die ik recent besteld heb zijn er reeds 3 in deze staat en dat vind best ik een spijtige zaak.

Edit: net een deskundige uitleg via mail gekregen over het hoe en waarom. Dank hiervoor CC
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Verbluft
Reactions: Dibbuz en AndyVR
In het kort uitgelegd: De pads waren blijkbaar minder geschikt voor machines met een grotere uitslag zoals een 12mm. Voor DAP en DAP EVO is er geen probleem.
Gelukkig zijn ze goed geprijsd en is het daarom niet zo’n drama.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Verdwijnt Metropolitan uit het assortiment omdat er geen stofzuigers meer te koop staan of heeft dit met de aanvoer ivm de crisis te maken?
 
Deze verdwijnt omdat de prijs simpelweg te hoog werd. We hebben de Flex stofzuiger als alternatief in het assortiment opgenomen (met 230V en accu).
 
  • Leuk
Reactions: Pter en RoyR
Komt de flex BW-18 ook in het assortiment? Die staat namelijk binnenkort bij mij op de planning :innocent:

Andere vraag:

Wanneer komen de grote glass polishing pads weer binnen, net als de Sonax glass polish?
 
Flex durf ik niet te zeggen. Glass discs gaat nog wel even duren. Flexipads zelf moet ze ook nog produceren. Zal pas 2e helft van februari worden als het meezit.