• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

De WA bandendressings, komt die nog terug in het assortiment? De huidige vervanger bevalt mij niet.

Halverwege vorig jaar kwamen er 2 liter kannen en was het wachten op bandendressing en in welke verpakking.
 
Waxaddict heeft alleen maar 2L verpakkingen nu en eerlijk gezegd, niet zo handig voor bandengels. Want welke consument heeft er nu 2L nodig?
Ik ben bang dat dit niet gaat werken namelijk.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Dat is begrijpelijk dat er van 2 liter weinig verkocht word.

Kan ik dit dan lezen als: WA Slicks en WA feeder uit assortiment, (door verpakkingkeuze vanuit WA)?
 
Die beslissing is nog niet genomen. We zijn nog aan het twijfelen, kan zijn dat we gewoon niet alle producten gaan voeren maar dat moeten we nog bekijken.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Waxaddict heeft alleen maar 2L verpakkingen nu en eerlijk gezegd, niet zo handig voor bandengels. Want welke consument heeft er nu 2L nodig?
Ik ben bang dat dit niet gaat werken namelijk.

Ik heb een hele tijd terug 5 Liter Feeder gekocht. Enneh. Gewoon gedeeld met een ander forumlid. En ja... Ik heb nu nog 1.5L over. o_O
 
Als buitenstaander kan ik niet oordelen over de omzet binnen Carclean van de veranderde producten / verpakkingen van Waxaddict, maar mijn vermoeden is dat de hype rond WA dalende is.
Wat betreft waxen een heel mooi merk, heb diverse wax-potten in gebruik / als verzamel-object in mijn wax-collectie, maar vind Richard (eigenaar van WA) te ver doorschieten.....Mompel iets van: blijf bij de basis!
 
  • Leuk
Reactions: Tijntje en RoyR
Een deel komt rond 20-24 februari maar niet alles omdat op het moment van verzending deze nieuwe producten nog niet klaar waren. Bijvoorbeeld de Q² Wax en de nieuwe 4L verpakkingen komen pas later.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Als buitenstaander kan ik niet oordelen over de omzet binnen Carclean van de veranderde producten / verpakkingen van Waxaddict, maar mijn vermoeden is dat de hype rond WA dalende is.
Wat betreft waxen een heel mooi merk, heb diverse wax-potten in gebruik / als verzamel-object in mijn wax-collectie, maar vind Richard (eigenaar van WA) te ver doorschieten.....Mompel iets van: blijf bij de basis!
High end waxen lopen sowieso terug, dat zien we bij alle merken. Coatings nemen deze plaats in natuurlijk.

Daarnaast is het voor een distributeur/verkooppunt niet handig als er elke keer limited edities e.d. worden uitgebracht. Dat is echt zo lastig in te kopen.

De 2L verpakkingen zijn een gevolg van tekort aan 500ml flessen door corona tekorten. Op zich een hele leuke maat en mooie aanvulling maar om nu alleen maar 2L aan te bieden lijkt mij echt niet handig. Stel je wilt de shampoo eens proberen maar je weet niet of die gaat bevallen, zou je dan ineens 2L bestellen? Ik denk dat veel mensen dan iets anders kiezen wat wel in kleinere verpakkingen te krijgen is.
@RoyR Het aantal mensen wat een product deelt is echt ontzettend klein. Dat is een uitzondering en niet de regel.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw en RoyR
Ja absoluut helaas. Niet alleen vanwege de sterk gestegen transport- en douanekosten maar de inkoop zelf gaat omhoog.
Deze bedrijven kopen hun grondstoffen ook buiten de UK in en die hebben dus ook te maken met stijgende transportkosten e.d.

Daarnaast zijn de grondstofprijzen zelf ook gestegen.
 
@Dibbuz komt de DDJ Supernatural Fine Detailing Clay weer terug op voorraad binnenkort? En wanneer verwachten jullie de Waxaddict snow foam weer op voorraad?