• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Born to be Mild komt weer maar inderdaad, vanwege de Refresh zal dat nog een paar weekjes duren naar verwachting.
 
Thx. Ja dat las ik. Ik las ook over een aktie voor de bestaande produkten die toen dus al op waren. Maar ik zou denken, als ze nou wat nieuws maken, dan is het toch slim als de nieuwe spullen op de plank kunnen staan voor ze de oude uitfaseren?
 
5B924F76-D92D-4042-8159-D54CF4E3C596.jpeg

Kreeg deze foto gestuurd.
Zou zomaar kunnen binnen kort @Mark1986
 
Sommige Gyeon producten proberen we binnen 2-3 weken binnen te hebben (als het al gaat lukken) anders wordt het pas richting eind mei o.a. door het vooral in het plaatje van @Volvoxlocal :(

CSF hopelijk volgende week.
 
Was bedoeld als grapje.
Maar is landelijk toch realiteit aan het worden.
Alles wat van over de grens moet komen (vliegtuig of boot) heeft niet alleen door de Corona vertraging.
Sorry @Dibbuz zal zoiets niet meer plaatsen.
 
Dat snap ik maar het geeft met Gyeon wel serieuze vertraging en die zending was al niet vlot om mee te beginnen. Murphy's law zeg maar.
Grapje moet gewoon kunnen hoor, zo is het zeker niet bedoeld. Vooral de boel luchtig houden, er zijn ergere zaken in deze tijd dan een aantal weken vertraging. Het is niet dat we geen alternatieven hebben :)

Zendingen vanuit Engeland zijn sinds de Brexit pas echt een ramp. Het is bijna gemakkelijker om een zending vanaf de maan hier te krijgen dan vanuit Engeland. En waarom geen idee want het maakt nu niet uit of een zending uit de US of de UK moet komen, het is beiden buiten de EU dus extra inklaring, extra invoerrechten maar op de een of andere manier is het vanuit de UK veel meer papierwerk en vertragingen dan vanuit de rest van de wereld.

Hopelijk verbetert dat in de loop van het jaar.
 
  • Leuk
Reactions: Martin
Ik zie dat langzaam veel Bilt Hamber producten steeds meer opraken. Ik snap dat de Brexit hierin een rede in kan zijn. Gaan alle Bilt Hamber producten op korte termijn weer op voorraad komen of gaan ze uit de catalogus van carclean vanwege allerlei redenen? Anders moet ik het ergens anders vandaan gaan halen in de toekomst?
 
Ze zijn al besteld en worden binnenkort verstuurd. En ja de Brexit maakt het wel een stuk lastiger en het duurt langer.