• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quincy [ VW Passat B7 ] 2.0 TDI Highline

Quincy

Detailing guru
21 mei 2008
1.361
173
41
Doetinchem
Vanmiddag de caravan naar mijn ouders gebracht.. ik moest achteruitrijden om de oprit op te komen, maar helaas was ik niet zo’n beste chauffeur :worried:

De beugel van de fietsendrager heeft de chroomstrip op de achterbumper geraakt, deze is gebarsten en zal vervangen moeten worden. De lakschade valt wel mee, dat krik ik nog wel goed of minder…

Toch maar eens overwegen om rijbewijs E bij B te gaan halen

AD2EB811-CE29-43F6-B08B-2A82226565D2.jpeg

kawazxr

Detailing guru
23 jan 2012
348
120
Oei dat is pech zeg en heel jammer inderdaad van de chrome strip, de schaafplek zal je zo te zien wel aardig weg kunnen krijgen.
Ongelukje zit in een klein hoekje helaas (fietsenrek op de dissel denk ik).

Quincy

Detailing guru
21 mei 2008
1.361
173
41
Doetinchem
@Kawazx inderdaad de beugel van het fietsenrek.. ik ben er inmiddels achter dat de chroomstrip in de achterbumper uit 3 delen bestaat en je dus alleen het beschadigde deel kunt vervangen.
Ze praten over een prijs van 69 ex BTW voor een origineel onderdeel, maar als ik Google op het artikelnummer kom ik prijzen tegen van ongeveer 30 euro. Dat zal dan imitatie zijn, maar voor zo'n klein onderdeel zal dat toch niet zo gek veel uitmaken?

Het enige is dat de achterbumper eraf moet voor de (de)montage, een kennis praat over een uur werk omdat je ook met de parkeersensoren en de elektrische trekhaak zit. Aan de ene kant wil ik het zelf proberen, maar aan de andere kant kan ik het beter laten doen.

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
13.822
193
32
Leersum (Utrecht)
Ik denk dat er wel verschil zal zitten in kwaliteit en dus ook de duurzaamheid. Dan zou ik hier wat meer voor neerleggen en het dan ook meteen laten monteren.

(Misschien dit voorleggen bij de garage; waarom er zo'n prijsverschil in hetzelfde artikel zit)

Laten we zeggen dat je dan alles voor elkaar hebt voor zo'n €120,-. Netjes en met garantie/service.

• Leuk
Reactions: kawazxr