• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Raar patroon in lak nieuwe auto

Hier zal je waarschijnlijk weinig van kunnen checken. De hologrammen worden dichtgesmeerd met een wax. ;)

Recent heb ik op een zwarte auto met hologrammen een simpele detailer met wax erin gesmeerd. Holo's zag je niet meer.

Je kan altijd proberen om met het lampje van je telefoon wat te zien. ;)
 
Maar die wax komt er dus vrij snel af wanneer ik hem was - waardoor ik de hologrammen vorige keer dus ontdekt heb? Heb hem gisterenavond nog eens gewassen, maar dan ga ik er volgend weekend nog eens mee de slag.

Trouwens nogal stom moment: speciaal Monello Acquafobia gekocht. Pas beseft op moment dat auto volledig drooggewreven was dat ik die dus voor het drogen moest gebruiken o_O
 
Die waxjes komen uit Jerrycans en zullen inderdaad niet lang meegaan. Maar één wasbeurt zal het niet verwijderen, tenzij je met een sterke niet-pH-neutrale aan de gang gaat. :)
 
Na een wasbeurten zullen al die fillers langzaam verdwijnen, en dan zal je het echte resultaat zien.

Maar laten we op het beste hopen ;)
 
Zoals verwacht valt er op dit moment niet veel op aan te merken. Niks te zien in de zon. Even geduld hebben en kijken wat de volgende wasbeurten brengen.

Wel veel stof op mijn wagen. Zonde van t kuisen gisteren.