• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Retrofit: Xenon projector lenzen inbouwen 04-05 UPDATE!

Mooi resultaat echter de meeste setjes hebben angeleyes dit is zo erg niet mijn smaak ,
daarom de vraag waar heb je deze aangeschaft?
 
@jjonkie. Daar kan ik nog niets over zeggen. Heb een rondje gemaakt om het lichtbeeld te testen, maar de gehele reflector zit vast op drie stevige kogel gewrichtjes voor de hoogte verstelling. Ik verwacht geen gekke trillingen, op de glazen lens na is het allemaal plastic.

@ franssie. Google maar eens op de 'morimoto mini h1' of op projector retrofit. Ik heb ze bij retrofitlab.nl vandaan. Je hebt diverse zogenaamde shrouds. Dit is de chrome sierkap die je over de lens plaatst.

De rest allemaal bedankt voor de enthousiaste reacties:)^ daar doen we het allemaal voor.
 
Thanks guys!

Nee ik bouw helaas niet op bestelling. Ik heb het éénmalig gedaan, maar geloof niet dat ik het nog een keer ga doen. :-b