Dodo Juice Super Natural Hybrid Paste Sealant
Deze pot heb ik in een pre-order besteld een tijdje geleden via Dodo Juice. Helaas is de pot nog niet te koop in je favoriete webshop. Hopen dat ie dus gauw komt :ja
Aangezien ik op het moment van schrijven eigenlijk geen zin en tijd had om het op de 206 te testen, heb ik de scooter gebruikt voor de review.
Ik heb eerst de scooter volledig ontvet met IPA aangezien ik vorig weekend de scooter had voorzien van een laag Wolfgang DGPS en Fuzion. Ik wilde een zo'n schoon mogelijke lak hebben voor de DJ wax.
De achterzijde. Deze vermeld dat de wax ook geschikt is voor velgen. Dit heb ik niet meegenomen in de test.
Het betreft een 100ml pot. Om te laten zien hoe groot of klein deze is, naast wat andere potten gezet ter vergelijk.
30ml panelpot SN, 100ml Hybrid SN, 200ml DJ Austintacious en de 250ml Rubbishboys Original Edition.
De wax dunnetjes aangebracht met een Monello Concorso handpad.
Op het potje staat geen curetijd. Maar de welbekende swiptest geeft aan of het product lang genoeg gecured heeft.
Conclusie:
+
-
- prijs. Omgerekend 37 euro (pre-order + verzendkosten)
- standtijd. Volgens Dodo Juice zou dit, mits voorbereiding goed gedaan, een standtijd van +6 maanden is haalbaar.
- vettig, dus heerlijk smeerbaar.
-
- geur, stinkt naar diesel of wasbenzine :-& , Dodo Juice onwaardig dus
- afnemen kan lastig zijn, mits te dik aangebracht
- prijs? Wat gaat het hier in NL kosten.
Laatst bewerkt door een moderator: