• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Romeo en zijn FIAT GP.

romeodelta

Detailing rookie
6 mei 2009
81
7
Hallo hierbij even een voorstelrondje. Was altijd al een poetser, maar nu ik deze site heb ondekt gaat het wat profesioneler. Heb de DAP 500 binnen met een goede wax om de Punto glimmend te houden. Toen ik hier voor het eerst aan het rond kijken was kwam ik termen tegen waar ik niks van snapte. Het begint me nu allemaal duidelijk te worden en leer steeds meer van het "vak" poetsen.
Leuk hoor!!:cool:
 
Welkom! Ik had in het begin ook moeite met alle termen...en nog heb ik dat hoor...en ik lees hier toch alweer een tijdje mee...:D

Ben wel benieuwd naar wat fototjes!
 
Dank voor jullie welkom. Ben inderdaad al met de DAP aan de slag gegaan. Afgelopen donderdag binnengekregen samen met EX van poorboys en een blauwe pad van Lake country. Daarbij een zachte doek deluxe mega towel, als extra cadeautje zat er een Supreme Buff 530 Microfiber Towel bij, heerlijk zacht. Dank je Carclean:) Ik wilde dit natuurlijk gelijk die avond uit proberen, heb heel snel de motorkap gewassen en met de DAP een laagje opgebracht. Ik had telefonisch advies gevraagd wat ik voor mijn 5 maanden jonge witte Grande Punto het beste kon gebruiken. Daar kwam deze EX van Poorboys uit. Een dun laagje aanbrengen en na 10 a 15 minuten uitpoetsen. Maar nu lees ik op de verpakking dat je het 30 tot 60 minuten moet laten drogen? Hij glom in ieder geval goed, en GLAD dat die aanvoelde:party: . Zoals jullie zien zit er aardig wat glas op de Punto (skydome dak) hier zoek ik ook nog een goed middel voor om dit super glad te krijgen. Met de EX gaat het ook wel hoor, alleen merk ik dat er toch vervuiling blijft zitten op het glazen dak (je voelt dit als je er met je vingertoppen overheen gaat), EX heeft natuurlijk geen schurende werking.
Maar ik lees lekker door op het forum en vind hier ook wel een middel voor.
Bedankt mannen! (zijn hier ook vrouwen dan?) en misschien tot ziens een keer.:ja

Moet nog FF kijken hoe ik hier een foto plaats.
 
Verlaagd0031.jpg

Zo.....daar is tie dan.
 
Hele mooie GP!!! alleen je bovenste gril ook zwart laten spuiten:p Dat had ik ook op mijn rode gp. ik had namelijk een 1.9 multijet met 170pk en met vol novitec spullen en 18 inch oz velgen. Misschien heb je hem wellis gezien op gp forum.

veel plezier ervan!!
 
Welkom,

Mooie auto :cool:

Voor het glas; Provision glasscrub voor de voorbehandeling en rain repellant erna.
Super spul en zuinig in gebruik.

Hans
 
:D Ik ben blij met deze aandacht. Maakt mij niet uit als dit een jaartje later komt.:party:

Nog de beste wensen voor een ieder, en veel poetsplezier in 2011.