• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ROTARY-WORKSHOP 1 OP ZONDAG 16 AUGUSTUS

omdat ik denk ik de minst ervaren ben (eigenlijk totaal onervaren)
probeer ik zoveel mogelijk theorie te leren.

mischien leuk ook voor andere mensen om het "boek" hieronder te bekijken,
komt gewoon bij detailingworld vandaan, en vast en zeker dat een aantal van jullie het al gelezen hebben, maar ik vond het leerzaam
klik voor het "boek"
 
Update startpost: aron147 als deelnemer erbij :party:

Goede tip Aron wat betreft het boek; huiswerk mensen!
 
Handig dat boek, ook als je voorlopig nog niet met een rotary aan de slag gaat.
Erg informatief v.w.b. polishing in het algemeen.
Thx, aron147
 
Ik hoor of zie helemaal niks meer ! Gaat het nog door, de 16e ???? Ik zie maar 11 man staan op de lijst ! Ongelooflijk als je de allereerste lijst las met daarop de geinteresseerden die in eerste instantie reageerden !!!!! Onbegrijpelijk ! Ik denk dat iedereen dacht dat het gratis was, anders heb ik er geen verklaring voor !! 8-o 8-o
 
inderdaad, ik hoop dat het nog steeds doorgaat..

voor niets gaat de zon op , en 25 euro vind ik in principe een hele nette prijs.

zeker omdat dit incl lunch e.d. is...
 
Op hoeveel staat de deelnemers teller? Ben vrij onverwacht in het bezit gekomen van een rotary maar weet nog niet helemaal zeker of ik wel kan op 16 augustus.

Laat me even weten wat de absolute deadline is voor inschrijving?
 
Jongens, uiteraard gaat het allemaal door. Niet zenuwachtig worden, en opstellen in rijen van 3 :grinning:

Poetsertje komt er nog bij, Snitser en dan staat de teller op 13. Er is nog plek voor enkele deelnemers, maar ik kijk niet op 1 meer of minder.

Nogmaals een dringend verzoek aan de liefhebbers: SCHRIJF JE NU IN!

@ Cento: Tip van Tinus: maak de tijd om de 16e te komen, want voor iedereen is het superleuk en heel leerzaam.
 
is er al iets bekend over een test object auto,

eventueel kan ik met de citroen ax komen, mocht hij er niet TE hehavend uitkomen
 
madtraxx heeft aangegeven met een testauto te komen.
Je mag je AX uiteraard meenemen als testobject, maar de kans op slijtplekken kan ik niet uitsluiten. De kans op een uitermate glimmende AX ook niet :grinning:

Is het een eigen auto waar je regelmatig in rijdt en wil behouden, dan zou ik het niet doen. Als je de auto toch wil inruilen inzake de sloopregelingpremie, dan zou ik zeggen: Kom hier met die AX :party:
 
hij gaat een deze dagen weg, als hij er tegen die tijd nog is, dan neem ik hem wel mee, anders kom ik met de alfa..
 
Had er graag bij willen zijn, maar kom die dag net terug van vakantie.
Komt er nog zo'n cursus dit jaar?
 
Op zicht best leuk om weer eens mee te maken, aangezien ik nog een paar dagen weg ga zeilen en het een en ander weer afhankelijk is weet ik niet of of zou kunnen, wanneer is de deadline Tinus? Uiteraard zal ik dan mn RO150 meenemen als ik kom Misschien wat CF proffesional voor het vergelijk met de Monello/Menzerna/Wolfgang?
 
Ik ben bezig om een oude sloopauto te regelen voor de rotaryclinic in augustus, en dan laat ik je andere zaken zien dan een makkelijke motorkap

Dacht dat jij het sloopbarrel zou verzorgen Tinus?