• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ROTARY-WORKSHOP 1 OP ZONDAG 16 AUGUSTUS

ik lees in de metro dat er 16 augustus een groot race evenement in Rotterdam is,

zou 500.000 bezoekers trekken

:( dat word optijd wegrijden hier...

mmm dat meen je niet :-(

even kijken hoe wat en hoe laat dat is.

het is voor ons toch al een aardig eindje tuffen maar dit is wel even iets op rekening mee te houden...

Op de reserveringslijst staan alleen betalende deelnemers. Jij bent geen betalende deelnemer, maar bent onze ERE-deelnemer voor noppes vanwege je sloopauto die we mogen lenen als oefenobject :jippie

Met Tim regel ik wel jouw kosten voor de lunch.

Kom op dames, er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar dus schrijf je in. Anders ben ik straks sterk in de minderheid :lol .

Mensen: nog 2,5 week te gaan.

Willen diegenen die mee willen doen zich alsnog opgeven?

Wetsanden gaan we ook oefenen, en daar bestaat toch heel veel interesse in?

Wazig zeg, voor de DAP vliegen ze er als vliegen op stroop af maar de Rotary huiveren ze voor :weetniet

tinus zei:
Jij bent vrij, en je wil.
Heb net met je baas gebeld (je vrouw), en je kan...:-d

ik werk bij een bedrijf dat nooi stopt, en heb altijd nachtdienst.

het zal kiele kiele worden, en werk 4 op 4 af, dus moet HEEEL ff kijken,

zal vanavond ff updaten of ik wel kom of niet, en zal dan meteen de centen overmaken als ik kan

oke, ik ben dus vrij!! (ff uitgeteld..)

kan iemand mij een pb sturen met rekening nummer e.d.?

dan ken ik meteen ff betalen, en ben ik er gewoon bij (uiteraard met de ferm :lol )

edit:

ben ik ook een gebakkie:krak zo een mooie OP,:rules

geld is overgemaakt en mischien nog onderweg!

moet nog wel even snel wat pad's bestellen voor de ferm:-"

tinus zei:
INSCHRIJVING KAN ALLEEN BIJ VOORUITBETALING VAN 25 EURO OP REKENINGNUMMER 47.60.229 (POSTBANK) OF 46.81.67.463 (ABN-AMRO) VAN CARCLEAN ONDER VERMELDING VAN "ROTARYWORKSHOP-(JE FORUMNAAM)"
Buitenlandse inschrijvers kunnen kijken op de site van Carclean.com voor het IBAN/BIC-nummer