Hallo allemaal,
Soms experimenteer je wat af tijdens details op zoek naar een manier op toch een stapje verder te gaan.
Zo had ik vorige week een A-klasse opstaan waarvan de rubbers erg grijs waren geworden. Echter weet ik dat er maar weinig producten hier iets langdurig in kunnen betekenen.
Ik kreeg opeens het gekke idee om de rubbers in de Reload te zetten, "Any surface" staat er op de fles, dus waarom niet.
Ik kan jullie nu al zeggen dat dit een heel mooi resultaat gaf, alleen zit er wel een handleiding bij.
Het aantal keren dat je de Reload aan moet brengen om tot een mooi egaal resultaat te komen is best hoog, en dit was dan nog op een warme, zonnige dag.
Zo zagen de rubbers eruit , terwijl de rest van de wagen al heerlijk strak erbij stond:
Aanbrengen met een foampadje, en NIET uitwrijven!
Laag 1 (Hier dacht ik, dit wordt niets, gelukkig toch doorgezet....)
Laag 2
Laag 3
Laag 4 (Rubbers beginnen al te verzadigen, getuige de druppels)
Laag 5 (En hierna nagewreven met een MF doek)
En daarmee het eindresultaat:
Lijkt mij dat de rubbers mooi zwart zijn geworden en ook niet te blinkerig of vettig, zoals met andere producten voor rubbers wel eens het geval is.
Ik was zo aangenaam verbaasd dat ik mijn geluk even wou delen met jullie...
Soms experimenteer je wat af tijdens details op zoek naar een manier op toch een stapje verder te gaan.
Zo had ik vorige week een A-klasse opstaan waarvan de rubbers erg grijs waren geworden. Echter weet ik dat er maar weinig producten hier iets langdurig in kunnen betekenen.
Ik kreeg opeens het gekke idee om de rubbers in de Reload te zetten, "Any surface" staat er op de fles, dus waarom niet.
Ik kan jullie nu al zeggen dat dit een heel mooi resultaat gaf, alleen zit er wel een handleiding bij.
Het aantal keren dat je de Reload aan moet brengen om tot een mooi egaal resultaat te komen is best hoog, en dit was dan nog op een warme, zonnige dag.
Zo zagen de rubbers eruit , terwijl de rest van de wagen al heerlijk strak erbij stond:
Aanbrengen met een foampadje, en NIET uitwrijven!
Laag 1 (Hier dacht ik, dit wordt niets, gelukkig toch doorgezet....)
Laag 2
Laag 3
Laag 4 (Rubbers beginnen al te verzadigen, getuige de druppels)
Laag 5 (En hierna nagewreven met een MF doek)
En daarmee het eindresultaat:
Lijkt mij dat de rubbers mooi zwart zijn geworden en ook niet te blinkerig of vettig, zoals met andere producten voor rubbers wel eens het geval is.
Ik was zo aangenaam verbaasd dat ik mijn geluk even wou delen met jullie...