Jis zei:Helaas zie ik ze in de shop er niet bij staan. Ook op andere Nederlandse sites heb ik het nog niet kunnen vinden. Wel jammer want door het wissen en sproeien wordt het rain-x effect meestal minder, maar als er dan rain-x in de vloeistof zit wordt het gelijk weer geboost. ^
mk-us zei:Vertel vertel verteeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Yepz, blijft gewoon veel langer zitten!RogierV12 zei:Rain-x gebruik ik zoiezo niet meer, de provision is veeeeeel beter.
Is de nanolex nog een stapje hoger?
Veilig en helder zicht, soepelere ruitenwisserwerking, vorstbestendig. Veel automobilisten zijn het erover eens dat niet elke ruitensproeiervloeistof hetzelfde resultaat geeft.
Wie heeft nog nooit de ervaring gehad van een sterk besmeurde voorruit door straatvuil of insecten die maar niet willen verdwijnen, hoe vaak u ook probeert ze weg te sproeien? Helaas zijn sommige ruitensproeiervloeistoffen niet veel meer dan gekleurd water! Autoglym vindt dat een betrouwbare, werkzame ruitensproeiervloeistof essentieel is voor de rijveiligheid.
Deze 4-seizoenen Quick Clear Screenwash levert een aantal belangrijke voordelen op. Het voorkomt vegen door insectenresten, verwijdert vervuiling snel en door de hoge concentratie is het economisch in gebruik.
Goed voor 8 liter! Gebruik dit product het hele jaar door, zelfs onder alle winterse (tot -45°C) omstandigheden, voor veilig rijden met een smetteloos zicht.
Let op! Mengverhouding voor de wintermaanden is 1:4, 1:2 of 1:1!
Jis zei:Helaas zie ik ze in de shop er niet bij staan. Ook op andere Nederlandse sites heb ik het nog niet kunnen vinden. Wel jammer want door het wissen en sproeien wordt het rain-x effect meestal minder, maar als er dan rain-x in de vloeistof zit wordt het gelijk weer geboost. ^
En waaraan zou moeten blijken dat het de grootste rommel is? Zolang er geen aantasting aan de lak is, de ruit schoon wordt en je tankje niet bevriest werkt het toch prima. Duurdere middelen gebruiken kan altijd alleen moet het dan ook wel genoeg baat opleveren. Na de winter zal er toch een nieuwe laag wax aangebracht moeten worden welke bij de duurdere middelen ook niet onaangetast zal blijven.Tim zei:Qua volume / gewicht / transportkosten is het voor ons niet haalbaar om dit tegen normale prijzen aan te bieden. Bovendien, sproeien en je Rain-X laag aanvullen? Niet mijn wens. Het komt ook op je lak terecht immers!
Hetzelfde geldt voor grotere kannen antivries, veel te zwaar om te versturen. Daarom gebruiken wij alleen concentraat of kleinere verpakkingen.
Wij verkopen sowieso bijna geen antivries. 95% van de mensen neemt een (goedkoop) kannetje mee van het tankstation (en gooien daarmee onbewust de grootste rommel in hun reservoir).