• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rupes Mf pads coarse

Ric325i

Detailing guru
20 aug 2013
4.502
193
Recent heb ik een Rupes Mini in huis gehaald en de gele en witte Rupes pads gaan zeker aangeschaft worden alsmede enkele Scholl pads.
Ik zit er aan te denken om ook de Rupes blauwe mf pads aan te schaffen echter kan ik weinig vinden betreffende gebruikers ervaringen.
Dus ik had wat vragen:
Zijn deze een beetje duurzaam?
Corrigeren ze goed?
Bevallen de pads of juist niet?
Andere tips qua pads (3,5")zijn welkom.
 
ja hoor, gisteren nog extra 4 ringen die door iemand in de lak gekrast waren op de achterklep van een Audi weggekregen...
Ook koplampen heb ik daarmee weer in orde gekregen.
ik gebruik dat samen met de Correction compound van Megs en nadien de finishing wax (D300 en D301)
 
@tembaco ,Rupes mf pads heb ik toen (na aanschaf machine) wel bij collega detailers naar geïnformeerd en besloten om ze niet aan te schaffen.
 
Nee hoor absoluut niet. Zolang die foam laag ertussen maar niet te dik is merk weinig verschil in cutting factor.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Nuttiez