• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scholl Concepts

Iemand al ervaring met de shampol, volgens de beschrijving (Scholl Shampol is ontworpen om in één stap de wagen reinigend, zelf drogend, glansversterkend en beschermend te werken door gebruik te maken van geavanceerde polymeren. De shampoo creëert een lotus effect waardoor water makkelijk afloopt en de wagen vlotter te drogen is) lijkt me dit interessant maar is dit een gewone shampoo of iets in trant van gyeon bathe+ en qua gebruik best paneel per paneel en niet laten opdrogen ipv auto in 1 keer te doen en naspoelen.
 
Kunnen de Scholl producten ook gebruikt worden met de pads van Monello? Ik wil namelijk misschien een overstap maken naar deze producten ( S3 en S30 ) om eens te kijken wat fijner werkt, alleen als ik ook al mijn pads moet vervangen word het een duur grapje natuurlijk..
 
Ja hoor. Soms heb je van merk een polijstmiddel dat bij een bepaalde pad hoort, zoals de verschillende kleuren van Rupes of 3M, maar ook daar kun je wat spelen met combinaties.
Ik gebruik Monello, Scholl, Poorboy's en Meguiar's met mijn Monello pads.
 
  • Leuk
Reactions: Rowen93 en Altos
@m@rio, die lamswollen mitt van Scholl heb ik nooit gebruikt maar onderstaande optie is ook een absolute winnaar!
https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Supernatural_Short_Hair_Wash_Mitt_SNSM1PC_101801
https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Supernatural_wash_mitt_Wookie_s_Fist_SNWM1PC_101423
Die wookie s fist is fijner maar gaat op gegeven moment klitten (tussendoor kammen). De short hair is minder onderhouds gevoelig en ook echt een goede optie
 
Ik heb verschillende mits idd de 2 Ddj mitts zijn favoriet en microfiber maddness is ook niet verkeerd.
Ik heb een poorboys voor de onderkant.
 
Scholl, een prima merk gezien de ervaringen op dit forum. Maar er is een maar...

Ik hoop dat Scholl de doppen van haar flessen van de 'S' lijn eens gaat aanpassen. De producten zijn al niet heel goedkoop, en als ik dan zie dat velen die Scholl bestellen, een extra dispenser flesje meebestellen zodat ze niet knoeien, of dhz'en met Dreft flessen vind ik dat een beetje jammer...eigenlijk gewoon een designfout van Scholl. Ik hoop dat Carclean dit ook als feedback meegeeft aan Scholl.
 
Scholl, een prima merk gezien de ervaringen op dit forum. Maar er is een maar...

Ik hoop dat Scholl de doppen van haar flessen van de 'S' lijn eens gaat aanpassen. De producten zijn al niet heel goedkoop, en als ik dan zie dat velen die Scholl bestellen, een extra dispenser flesje meebestellen zodat ze niet knoeien, of dhz'en met Dreft flessen vind ik dat een beetje jammer...eigenlijk gewoon een designfout van Scholl. Ik hoop dat Carclean dit ook als feedback meegeeft aan Scholl.
Ik heb gewoon een paar dispenser flessen van de blokker voor 2,50 euro p/stuk werkt ook prima
 
Uiteraard, het gaat zeker om de inhoud. Maar het feit dat je naar dispenserflessen moet grijpen (waar Scholl dan zelf eentje van in het assortiment heeft, ;)) blijf ik vreemd vinden. Dan heb ik toch het idee dat er bij Monello meer wordt nagedacht over ook dit soort details.
 
Jep, je hebt ook helemaal gelijk! Een flip-dop zoals op de Dreft flessen, zoiets zou wel handig zijn. Mooi smal tuutje, sluit wel erg goed af en je kan zuinig aanbrengen.


Greetz
 
Ik meen me te herinneren dat forumlid @Frans de vertegenwoordiger c.q. demo meneer op de afgelopen SDD erop aan heeft gesproken. Volgens mij waren ze niet van plan de fliptop dop te veranderen / aan te passen.

Zelf heb ik de polijstpasta's overgegoten in Scholl dispencer flessen .

20160614_163139.jpg


Overigens is het leeghalen van de ovale Scholl flessen ook een wetenschap op zich. Echt leeg knijp je de fles niet zo 1, 2, 3. dus snij ik de bodem eraf en schraap de fles leeg met een flessenlikker
 
Uiteraard, het gaat zeker om de inhoud. Maar het feit dat je naar dispenserflessen moet grijpen (waar Scholl dan zelf eentje van in het assortiment heeft, ;)) blijf ik vreemd vinden. Dan heb ik toch het idee dat er bij Monello meer wordt nagedacht over ook dit soort details.
Ook die van monello vind ik vervelend. Als je de finale hebt en er zit een klein beetje lucht achter spettert alles alle kanten op.
 
  • Leuk
Reactions: Jeroenk