• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schuurplek op handschoenkastje

Farson

Detailing chief
1 jul 2017
186
103
Almere
Ik heb sinds dat ik de auto heb een plek op mijn handschoenenkastje zitten. (Zie foto)
Het lijkt of de vorige eigenaar te hard heeft geprobeerde de kras weg te wrijven.

Ik smeer het regelmatig in met Autoglym - Vinyl & Rubber Care om het minder zichtbaar te maken.
Alleen laat dit weer een vette vlek achter.
Na een aantal weken komt de plek altijd weer terug.

Heeft 1 van u ervaring met zulke plekken en hoe deze te laten verdwijnen ?

Bedankt alvast.

8bc4726b353b7884c0340e6db2e2c072.jpg
 
Het lijkt er inderdaad op of iemand dat heeft proberen weg te "schuren" oid.

Misschien zou je het heel lichtjes een keer kunnen aandeppen met bv leerverf van Colourlock.
 
Thanks tembaco m'n ouders hebben leervet staan dus dat ga ik een keer uitproberen.

Alle overige tips zijn welkom!
 
Als alternatief zou je ook eens kunnen informeren bij Color-Glo wat het kost om zo'n plekje te herstellen.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Sorry had even last van een cruciale leesfout. Ga eens kijken of ik aan leerverf kan komen.

Pter bedankt voor Color Glo, zal ze eens en mail sturen.
 
Even een update:

Na wat filmpje te hebben gezien op internet waar ze met een verftbrander de kleur van het plastic terug ophaalde.

Ging ik het eens proberen met een haarföhn(verfbrander durfde ik niet) het duurde wel erg lang maar het resultaat mag er zijn vlek is voor 80 % minder zichtbaar geworden.
 
  • Leuk
Reactions: Timm en tembaco
Dat ziet erg goed uit zeg
Lijkt er dan ook op dat er heel uitgedroogd was
Door de föhn lijkt weer wat leven ingekokmen te zijn
 
  • Leuk
Reactions: Farson