• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

shampoo plus of hyperwash??

Ikzelf vind S+ beter, is wat gladder door de conditioners die er bij S+ wel inzitten en Hyper niet, ruikt ook lekkerder vind ik.
Hyperwash is hier in NL wel erg duur waardoor het niet loont om die te nemen t.o.v. S+.
Hyperwash is echt bedoeld voor de grootverbruikers en voor als je erna je auto gaat behandelen want dan maken die conditioners die er niet in zitten toch niet uit.

De detailerlijn is ook niet ontworpen voor de gewone consument maar voor de grootverbruikers zoals bedrijven/detailcentra.
 
tangerine mean machine zei:
Waarom is de hyper dan zoveel duurder terwijl er minder in zit?

Hyperwash verdun je 1 op 400
Shampoo plus verdun je 1 op 128

Hyperwash is dus veel geconcentreerder.
 
Ik bedoel met minder inzitten vooral qua conditioners.
Ik denk als mijn nxt carwash op is ik eens m0016 of de m6201 ga proberen.
Misschien zijn deze nog wel iets beter en verzorgende dan de nxt carwash en shampoo plus.
 
Voor zover ik mij het nog herinner is de shampoo plus de shampoo met de meeste conditioners, maar goed ook ik kan er naast zitten.

Tevens is de hyperwash bedoeld voor bedrijven die veel auto´s wassen zoals taxibedrijven e.d. Die willen een geconcentreerde shampoo die goed reinigt.
 
Als dat zo is dan wordt het de shampoo plus tenzij iemand zegt dat het anders is.
Trouwens ik doe al sinds oktober met nxt car wash en poets zowat elke week (behalve in de winter dan) en ik heb de flakon nog steeds voor de helft vol zitten.
 
Ik heb NXT en Gold Class, als deze op zijn, komt er op zeker Shampoo plus! Tenzij ik iets beters tegenkom van een ander merk.;)
 
Ik vindt hyperwas lekkerder wassen als de + volgens Tim zitten in hyper was juist meer conditioners .
 
Waarom hyperwash zo duur is geen idee in de UK is deze nog geen 30 euro maar er zijn meer prijzen die me verbazen van Meg's...
 
stimpy68 zei:
Voor zover ik mij het nog herinner is de shampoo plus de shampoo met de meeste conditioners, maar goed ook ik kan er naast zitten.

Tevens is de hyperwash bedoeld voor bedrijven die veel auto´s wassen zoals taxibedrijven e.d. Die willen een geconcentreerde shampoo die goed reinigt.

Taxibedrijven gebruiken geen Meguiars. Laat staan dat ze detailen. :|~*
Een taxibedrijf zal eerder gaan voor een product met ph 13 omdat dat zo goed reinigt. :D