• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shinemaster S8

Zou als je voor de Raffini lijn zou kiezen, dan een wol uitkiezen.
Wellicht niet direct nodig maar altijd zeer makkelijk om te hebben

Na veel leeswerk neig ik toch eerder naar de Scholl pads voor hardere lakken... waaronder ook een spyder pad...

Of is mijn interpretatie verkeerd?

Grt
 
Wol gaat zeker meer doen dan een spiderpad, al vind ik het zelf niet fijn werken op de dap. Ik zag ook dat er nu een dunne versie van de wolpad is van Monello, en dat lijkt me prettiger verwerken, maar die heb ik nog niet geprobeerd.
 
Ik neig niet naar een bepaalde kant. :) De Monello pads worden standaard bij de DAP geleverd en zijn goede pads. Ik heb ze al bijna 3 jaar en zijn ook nog in prima staat.

De meeste mensen zullen deze pads ook hebben. Wellicht is er daarna een persoonlijke keuze ontstaan en kiest men voor andere merken, maar nogmaals, ze vormen een goede basis. (Je moet ergens beginnen)
 
Ik lees dat de Scholl wool pad niet geschikt is voor een DA machine... klopt dit?

Is geen enkele wollen pad ideaal voor op een DA?