afgelopen tijd weer aardig wat auto's gedaan. Hieronder, 2 porsche 944's. Waarvan ik helaas maar van 1 foto's heb.
Deze witte kwam voor een full-detail. Het interieur was nog weinig eer aan te behalen, dus vandaar dat ik alleen een paar foto's van de buitenkant heb kunnen schieten.
De auto heeft al meer dan 333.000 km gelopen ondertussen en rijdt werkelijk als nieuw. Ook was de auto eens volledig overgespoten, dit was goed te merken. Op sommige plekken was de lak kei hard, en op andere plekken boterzacht..
Hoe de auto binnen kwam:
Best goed onderhouden, was duidelijk te zien dat de eigenaar de auto zelf goed bijhield.
Let vooral op de buine waas op de lak rond de uitlaat.
Wassen:
Ook onder de motorkap aan de gang geweest. Vanwege de beperkte tijd (1 dag) hier niet teveel tijd aan besteed.
Kleien:
Toen de onderspoiler. Met het wassen kon ik er moeilijk bij en helaas zat het te vast om met wassen goed weg te krijgen. Dan maar demonteren:
Boven goed te zien hoe hardnekkig het was. Dit was na wassen, in laten weken in apc, weer wassen en drogen..
Ook hier maar even wassen:
En weer monteren.
Voor het monteren wel even poging gedaan tot polijsten op stukken waar ik later met de machine niet meer bij kwam.
Nog meer kleien, dit is de sluiting van de achterklep. Door de stroomlijn van de auto proberen deze naar binnen te komen en laat het dus een bruine waas achter op de lak.
Lichte swirls:
Helaas is er de vorige keer om de stickers heen gespoten. Ook waren deze stickers aardig vuil. Helaas slecht te zien, had misschien wat meer moeten spelen met de belichting:
Toen het polijsten. de motorkap en het dak was inizio paars voor nodig. Terwijl de rest van de auto het prima redde met mezzo op wit of oranje (ccs pads). En uiteindelijk afwerken naar finale.
Vervolgens white diamond en ibrido gebruikt.
Verder, bandjes in het zwart, plastic met af restorer behandeld en natuurlijk het complete interieur behandeld.
Totale duur, 16 uur, pauzes niet meegerekend.