Vandaag de Lincoln gedaan op locatie. Een Lincoln Continental Mark 3 om precies te zijn. Met een 7.6L V8.
De eigenaar had mij in eerste instantie benaderd omdat er een paar zwarte klodders op zijn lak zaten, waarschijnlijk epoxy. Of ik deze kon verwijderen. Ongetwijfeld!
De epoxy klodders heb ik weg gesneden met een klein mesje. Deze zat helaas zo in de lak gevreten dat ook een klein stuk van de bovenste lak laag beschadigde. Dit is vervolgens weer onzichtbaar gemaakt dmv monello inizio icm een witte prof. pad.
Vervolgens is de hele auto met een blauwe prof. pad en Monello Finale gedaan. Ook al het chroom is hiermee gedaan. Vervolgens heb ik de auto, gezien de donkere kleur met pb's black hole gedaan op de zwarte prof. pad. Dit gaf een gigantische glans boost. Meer dan dat ik verwacht had op de bruine lak.
Uiteindelijk alles afgemaakt met monello ibrido.
Hierna is het interieur nog even gauw doorgelopen. Al het leer zag er nog zo strak uit dat ik er niet aan durfte te komen, alles daar omheen heb ik afgenomen met pb's natural look. Dit gaf ook een flinke verbetering.
De foto's: