Ik koop hem van de zomer voor de Micra van vriendin lief. Als iemand eerder een review wilt, moet hij/zij hem zelf maar even kopen
Heb jij deze inmiddels al geprobeerd, kerel?
Ik zit er nog steeds aan te denken om deze op mijn Beamert te smeren.

Ik vind coatingen mooi enzo, maar in de avondzon lekker wassen en een waxje smeren zit er dan voorlopig niet meer in. (Kan wel, maar doe je natuurlijk niet)
Waarom ik dan tóch deze coating wil proberen? Nou... Voor velen van ons is het niet vanzelfsprekend dat we een garagebox, garage aan huis, loods of wat dan ook kunnen gebruiken. Dus stel dat we bijv. de Nanolex - Si3D willen gebruiken omdat je dan voor 5 tientjes gewoon een prima coating hebt, dan heb je toch lichtelijk een probleem omdat je met lange primaire droogtijden zit.
Als je kiest voor de CC36, dan heb je een primaire droogtijd van totaal iets minder als 61 minuten. xD Hierna kan je de weg al weer op.

Dit zou je dus nog thuis, beschut onder een partytent ofso, nog kunnen aanbrengen. Mocht het warm zijn, zoals we momenteel ervaren, dan zou je in de avonduurtjes de auto nog in delen kunnen coaten.
Zou ik dit nou eens gaan proberen, hebben meer mensen er nog wat aan. (Met name als ik he verpruts, haha!

)