• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sonax CeramicCoating CC36.

Tsja, dat is ook met Amerikaanse detailing spullen. Moet je eens kijken wat Meguiars of Ad*m's in Amerika kost, en wat je er hier voor moet aftikken. Helaas is het niet anders. Dus dan m'n spullen maar bij CC kopen ;)
 
Ik vind de prijs meevallen gezien je meerdere producten krijgt/koopt, er zijn waxen die duurder zijn,...
Het lijkt me dat ik deze 'coating' of wat het ook is zelf kan aanbrengen met mijn huidige apparatuur/infrastructuur, wat een groot pluspunt is t.o.v. vergelijkbare producten.

@Quantoxx : valt er enige vergelijking te maken met Sonax Polymer Netshield?
 
Update - De CC36 is al op sterven na dood. WTF?!

Ik ben nu buiten... Heb na gisteravond de kap buiten in de matige zon gelegd. Meteen de tuinslang-sproeier erop en de beading leek al minder te zijn. -->


Ik spoelde de kap af met de vaste straal en de sheeting leek ook ineens nóg slechter te zijn. Na deze eerste keer afspoelen opnieuw sproeien -->


Je mag na apllicatie de auto meteen in gebruik nemen, maar 3 dagen niet wassen. Ik deed dit nu toch maar omdat ik hoopte dat wassen misschien iets zou doen. (Born te be mild, lichte dosering) -->



Zucht... Waarom kort na de applicatie goede beading en bizarre sheeting, de volgende dag al opvallend rommeliger en na spoelen al bijna geheel verdwenen? Hmmm...

Wat heb ik verkeerd gedaan of is er verkeerd gegaan...
 
Laatst bewerkt:
14982387664401278336060.jpg