• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Starck stelt zich voor

Starck

Detailing rookie
17 mei 2010
188
0
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Johannes en ik woon in Drachten (Friesland).
Ik volg dit forum al een tijdje dus ik dacht, laten we eens een username aanmaken...

Ik rijdt in een pearlblack metallic Golf IV GTI uit 2000. De vorige eigenaar (ben 2de eigenaar, auto heeft 60k gereden) is er erg voorzichtig mee geweest, dus ik probeer hem ook in een zeer nette staat te houden.
Daarom heb ik vandaag ook gelijk mijn eerste bestelling bij Carclean gedaan. Na heel wat stappenplannen te hebben gelezen ga ik ook eindelijk kleien, polishen, glazen en nog meer termen waar ik een paar maand geleden nog hele andere associaties mee had :o) .

edit: inmiddels wat foto's toegevoegd. Als ik ze gelijk zichtbaar wil hebben. Dan moet ik ze waarschijnlijk eerst naar mijn album ofzo zetten neem ik aan?

edit2: Nu via mijn album ;)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]