ik werk zelf ook in een garage en moet dagelijks testrijden, als ik een testritje maar let ik er op dat ik redelijk rij bij een koude motor , en bij een warme motor kan er wel wat meer gas op (hangt er vanaf wat er gehoort moet worden )
onlangs iemand die beweerde bij 180 iets te horen , ja dan moet je even 180 gaan planken , maar tegen dat wij op de expressweg of autostrade zijn is hij al lang warm hoor ,
we hebben onlangs zelf een scooby verkocht en ik moet eerlijk zijn de auto is bij ons mooi in toeren geweest de turbo is goed gebruikt , maar enkel als hij warm was , terug aangekomen op het werk de scooby netjes laten nadraaien , voor de turbo te sparen ,
en idd na een bandenwissel is het niet nodig voor even te gaan planken hoor ,
mochten het nieuwe velgen en speciale moeren of bouten zijn is dit wel altijd eens goed , beter eventjes een blokje om dan een klant die terugkomt met een wiel wat maar half vast staat ofzo ,
maar ik zou toch terug gaan naar de garage eens met de monteur zelf babbelen , etc kijken wat hij zegt ,
ene een dashcam is leuk maar je moet toch kunnen vertrouwen op je garage niet ?
achja ik heb er ook wel zien voorbijkomen met snelheden en toeren uithalen met klanten hun auto's die racepiloten hun job eindigt toch wel eens hoor , alleen spijtig dat ze vaak wat stuk doen aan andermans auto !
ik hoop dat het je lukt voor toch wat schadeclaim te krijgen ofzo ?
en bij een engine rebuilt mss wat upgrades ? grotere zuigers , kleppen , drijfstangen , inlaat aanpassen etc ? je doet het maar 1 maal (liefst toch ) kan je het beter tegoei doen