• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Subaru Impreza WRX '03 (Revisie klaar!)

Vanmiddag de subaru gefoamt en gewassen. Zie hier meteen de nieuwe skirts aan de onderkant!

887757CB-50D8-4744-AC32-F757EEDF340E-3167-000004BE9BDD2161_zps8b858b47.jpg


0C4AC191-A9FC-4E01-AC26-D7BE3D140852-3167-000004BE93DA6CEA_zps9372c46e.jpg
 
Ja daar twijvel ik nog steeds over!

Heb wel al een motip setje in huis om ze rood te maken. Echter wacht ik op wat beter weer.
 
[ Heb wel al een motip setje in huis om ze rood te maken. Echter wacht ik op wat beter weer ]


Rood ?? als je ze op brembo-klauwen ( zoals alleen de STI heeft ) wil laten lijken moeten ze goud he...Motip 52230 schijnt de kleur te zijn.


Enja erik , hoe zit het met de velgen......:-b :-"
 
Slecht. Ik heb van iemand as steunen kunnen lenen echter vind ik het zelf nou niet echt een geweldig idee mijn wagen 7 dagen op steunen te laten staan buiten. Daarnaast kan ik mezelf dan 7 dagen lang niet verplaatsen.

Had op 't club forum de vraag gesteld of iemand misschien oude velgjes te leen had voor een weekje. Maar heb daar geen reactie op gehad.
 
Als de winter voorbij is heb ik hier nog een wintersetje STI-velgen, wat er nu onder zit 'over', maar de winter duurt nog even als ik zo naar buiten kijk...........:s
 
Welke steek hebben die Subs Eric? VW velgen met steek 5*112 zat hier, maar ik betwijfel of je daar mee geholpen bent.
 
Dan heb ik nog wel een setje liggen! Heb nog een wintersetje 5x100 16inch liggen vanuit mijn golf tijdperk;)

Hoor wel het wel als het nodig is.