• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Subaru Impreza WRX '03 (Revisie klaar!)

Door het gewicht van de pookknop,zou je hem makkelijker door zijn versnellingen kunnen gooien.
En een STI interieur ziet er zeker netjes uit.
 
Als ik het goed lees kan je dus nu de twee stoelen in hoogte verstellen? Ook mooi meegenomen voor je passagier ;)
En het ziet er wel strak uit.
 
Ik laat je 't morgen weten hugo!

Ja inderdaad, zowel de bestuurders stoel als de passagiers stoel zijn dan in hoogte verstelbaar.

Ben benieuwd of het interieur inderdaad zo netjes is. Degene die het aanbood kennende is het in uitstekende staat.
 
De knoop is in ieder geval doorgehakt. vandaag de volgende onderdelen aangeschaft:

STi Stuur, tapijt, deur panelen, middenconsole, voorstoelen en achterbank. Het stuur betreft een '04 type stuur. Deze was ZGAN en zal dus een hele verbetering zijn tegenover mijn huidige versleten stuurtje. Daarnaast is de rest van een '05. De hoogte verstelling zit op de verkeerde stoel. Ik zal dus mogelijk moeten proberen om van mijn oude bestuurders stoel 't mechanisme over te zetten.

Nu maar even kijken wanneer ik 't ga monteren!
 
Weer een goeie upgrade Erik, als het erin zit maar eens in real life aanschouwen.

Taalnazimode aan: Waarom lees ik steeds vaker "pendalen"? Weet niemand meer dat die trappers pedalen heten. Die dingen in de snackbar heetten vroeger ook frikadellen maar dat zijn inmiddels ook frikandellen geworden. taalnazimode uit.
 
Lijkt een mooie upgrade te worden voor je Impreza.




BlackPassat;312951 zei:
Weer een goeie upgrade Erik, als het erin zit maar eens in real life aanschouwen.

Taalnazimode aan: Waarom lees ik steeds vaker "pendalen"? Weet niemand meer dat die trappers pedalen heten. Die dingen in de snackbar heetten vroeger ook frikadellen maar dat zijn inmiddels ook frikandellen geworden. taalnazimode uit.

Daarnaast is het ook bijzonder irritant dat woorden niet afgemaakt worden. Zoals een N weg laten.
 
Sorry Joost, ik kon het niet laten.
Het lijkt me zo'n heerlijk gevoel om de macht van een Moderator te hebben ;)

Nog maar eentje dan: On topic heren.
 
Toch maar even een kleine update. Gister avond lekker aan de slag gegaan met het interieur. Interieur was er best snel uit. Heb geprobeerd de hoogte verstelling over te zetten. Na lang zitten pielen en sleutelen maar weer alles in elkaar gezet. De oude stoelen hadden airbags. Deze zitten niet in de STi stoelen. Was een puntje wat ik eigenlijk niet helemaal op had gerekend. Afijn. Volgens 't club forum kan ik bij beide stoelen er weerstandjes tussen zetten en dan kan ik mijn airbag lampje laten resetten.

Vervolgens moest ik de leren hoes voor de versnellingspook verwisselen met de oude. STi gebruikt een langere pook en is dus het leer langer. Dit zag er niet uit dus heb deze over gezet. Leek op een kleine klus maar 't was nogal een gepiel. Maar ben zeker niet ontevreden over het resultaat. Helaas is het nou donker en heb ik nog geen foto's van 't totale resultaat maar die hebben jullie morgen van mij te goed!

Het nieuwe midden console met de bekende zilvere STi ring.

41A2F7B7-C9C8-4AD4-9F40-52D6B8BF01EC-2828-000005763C6D4C62.jpg


Het nieuwe STi stuur.

81682A14-C333-46BF-B323-E996C36A85C8-2828-000005765F4D6BBA.jpg


De lege Subaru.

A2556422-1922-42DC-9E57-F9086B1FB615-2828-0000057679EF62C9.jpg


Wat lol tussendoor.

41F7D87B-C6B4-4ABB-8A14-9AD0EEBCB3C8-2828-000005764F0F60E9.jpg



Nu ik zo 2 ritten heb gereden met de nieuwe stoelen, ik vind ze fijner zitten. De kuip is smaller dan in de oude stoelen. En voor een klein manneke als ik is dat alleen maar beter. Daarnaast is de hoogte prima van de stoel dus mis de hoogte verstelling gelukkig nog niet.

De mooie "after" foto's volgen morgen!
 
Zoals beloofd:

De nieuwe achterbank.

IMG_0879_zpsbc63a027.jpg


Het nieuwe stuur, stoelen, middenconsole, Pookknop en tapijt. (Stuur krijg ik niet recht dus zal door de dealer rechtgezet moeten worden.

IMG_0878_zpsf3f1f5ff.jpg


De voorstoelen :heart_eyes:

IMG_0877_zps36063bf2.jpg



De deur panelen zijn nog niet gemonteerd. Deze volgen zo snel mogelijk!

Het gebakje in de sneeuw

IMG_0881_zps34e7f6fd.jpg
 
Netjes hoor!

Zou als ik jouw was gewoon een 4-wiel uitlijner opzoeken die de auto direkt op alle vier de wielen pakt.
Stuurtje komt dan inderdaad netjes recht en je gaat je auto niet meer herkennen als je weer instapt!
 
Ziet er goed uit Erik! Ben ook benieuwd na de deurpanelen. Het stuur vind ik denk ik iets minder.
Heb je de stoelen ook nog behandeld?