• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2015 - Zaterdag 29 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb in elk geval geen foto's gemaakt, en ook een overzichtsfoto vanaf het dak, zou dit jaar minder interessant zijn, vanwege de grote tent die vanaf het dak dan toch wel veel aan het beeld moet onttrekken. Ik heb wel CC personeel met een spiegelreflex rond zien lopen (ik dacht Stephan), en dat zullen de foto's zijn waar Tim het over heeft.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Heya Peeps,

Even een suggestie wat betreft de verlichting in de tent;

Nu ik dingen lees over foto's moest ik denken aan de tent, de mensen, foto's maken, verlichting...


Ik heb een tijd geleden gewerkt bij een evenementenbedrijf waar wij veelal aan partyverhuur deded. Tenten, podia, omheining, terrasverwarmers, stoelen/tafel/etc.
Als verlichting hadden wij waterdichte, lichtgewicht, in parallel-geschakelde armaturen om in tenten te hangen of andere plaatsen. Je kon deze 'strings' bestellen in verschillende lengtes en kleurwarmte. (LED warm licht en spierwit)

Het mooie hiervan was dat dit niet eens zo gek duur was, per dag. Als ik mij goed herinner, was een string van 25m, armaturen van zo'n 70-100cm en dus zo'n 10 armaturen op de string, al te huur voor een prijs van €99,-. Dit was dus als je een losse string afnam en verder geen tent ofso. De belasting viel enorm mee, ik heb mij toen laten vertellen dat dit gewoon op 230v aangesloten kon worden. Uiteraard is een lege groep dan veilig, maar vaak zag ik meerdere strings op een haspeltje zitten zonder problemen.

Inmiddels is dit bedrijf over de kop omdat er bij klusjes in het buitenland er meer terugkwam als er heen ging... Do the Math.
Maar er zullen vast toch wel andere aanbieders zijn?

Ik zag nu her-en-der wat rigging staan met lampen erop, misschien is bovenstaande een tip voor volgende evenementen.


Greetz
 
Een impressie, foto's van Dennis Franzelli:

conv_2622.jpeg
conv_2623.jpeg
conv_2624.jpeg
conv_2625.jpeg
conv_2626.jpeg
conv_2627.jpeg
conv_2628.jpeg
conv_2629.jpeg
conv_2630.jpeg
conv_2631.jpeg
conv_2632.jpeg
conv_2633.jpeg
conv_2634.jpeg
conv_2635.jpeg
conv_2636.jpeg
conv_2637.jpeg
conv_2638.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en RedCat
Zag er weer gezellig uit. :)^
Vond het ergens wel jammer dat ik niet kon want er stonden ook weer nieuwe merken waar ik weinig tot geen ervaring mee heb.
 
Een stel fraaie foto's maar de foto van Dennis van de Mini springt er wat mij betreft wel uit: in werkelijkheid waren er nog wel wat 'steekjes' gevallen bij de Mini, zo viel bijvoorbeeld de vuile voorruit erg op, net als de roestplekjes op de antenne. Als je dan ook nog bedenkt dat deze Mini ook op de gevel van CC staat geplakt.... (ook te zien linksboven op de 1e foto in post #249
 
Status
Niet open voor verdere reacties.