• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2015 - Zaterdag 29 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een (prive) zeer drukke periode inmiddels weer iets meer lucht, en wat is dan mooier om weer te beginnen met een SDD!
Heb vorig jaar wel de SSS meegemaakt, maar was erg nieuwsgierig naar de SDD.

Ivm afspraken van ongeveer 11.15 tot een uur of 13.30 aanwezig geweest en natuurlijk weer meer gekocht dan gepland.

Ook ik was het meest enthousiast over de stand van dodo, puur door het enthousiasme en gezelligheid van PJ.
Dat maakt al snel een leuk gesprek met genoeg info voor een (enigzins) beginnende detailer.
Zoals al eerder gezegd viel autofinesse door hun passieve gedrag een beetje buiten de boot, wat erg ik persoonlijk lijk erg jammer vond.
Autoglym viel mij het meest tegen, deels door de verhalen van meneer en met name door zijn opmerking over de insignia.
Hij zei op een gegeven moment dat hij 52x per jaar door de wasstraat gaat, bijna met trots leek het wel.
Ze konden namelijk niet van hem verwachten dat hij elke week de auto zelf zou wassen, vond hij zelf in ieder geval.
Ik persoonlijk vraag me af waarom je dan vertegenwoordiger bent en wat je op zo'n dag komt doen.

In de rij van minder dan 30 minuten top vermaakt door Ferrie Cum fraude, waardoor het wachten zo voorbij was.

Al met al heb ik zeker niks te klagen en heb ik me goed vermaakt en ben ik een mooie order en veel leuke goodies rijker, volgend jaar ben ik er zeker weer bij!
Team CC.nl bedankt voor dit mooie evenement!
 
Niets dan lof. Ik ben alleen al onder de indruk van de website / -shop en hoe snel die bleef
Prima optie om de kortingen ook on-line te hanteren, met een verschil voor de aanwezigen.

Voor advies moeten aanwezigen ook durven vragen aan andere aanwezigen
Misschien ook dat ondersteunen met (forum)naamkaartjes
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Dat vroeg ik mij ook af. Ik kan mij voorstellen dat de omzet op de SDD al behoorlijk groot is, maar misschien zitten er thuis wel dubbel zoveel mensen online te bestellen.
 
Zit wel een keerzijde aan, denk ik: omzet zal na de SDD wel even een dipje krijgen aangezien iedereen weer rijkelijk voorzien is.........
Kijkend naar mijzelf: afgelopen zaterdag voor ettelijke honderden euro's online besteld (waaronder meerdere groot-verpakkingen) en zal dus de eerst komende tijd niet / minder bestellen.
Al weet je het nooit natuurlijk :-D.
Ach, kunnen de heren / dames van CC uitrusten ;).
 
Kees-sw;n430397 zei:
Zit wel een keerzijde aan, denk ik: omzet zal na de SDD wel even een dipje krijgen aangezien iedereen weer rijkelijk voorzien is.........
Kijkend naar mijzelf: afgelopen zaterdag voor ettelijke honderden euro's online besteld (waaronder meerdere groot-verpakkingen) en zal dus de eerst komende tijd niet / minder bestellen.
Al weet je het nooit natuurlijk :-D.
Ach, kunnen de heren / dames van CC uitrusten ;).
Dat klopt Kees,

Ook de dagen voor de SDD zien wij dat de omzet wat inzakt.
 
Aan de andere kant: ik heb een o.a. een sample gekregen van de Nanolex interieur reiniger en ik weet vrij zeker dat ik die binnenkort ga bestellen
 
Tim;n430374 zei:
Ongeveer 50/50

Is dan een goede actie geweest, om het ook online te doen.
Stel dat van die 50%, 25% had gekomen naar de SDD als er niet online kon besteld worden;
dan zou de rij zomaar de helft langer geweest kunnen zijn.
En dan heb je uiteraard ook nog eens dat je voor die extra mensen op de dag zelf de bestelling moet klaar maken, terwijl je dat nu voor de online bestellers later kunt doen.

Het was in ieder geval allemaal prima georganiseerd, nog bedankt voor de gastvrijheid.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Tim;n430374 zei:
Ongeveer 50/50
Ik heb dankbaar gebruik gemaakt van de online acties en ik kom het nog wel ophalen als de bestelling klaar staat!
In alle rust rond kunnen kijken op die dag ik mis wel de goodies en een flesje S20 had ik graag willen uitproberen maar goed ik heb dan wel weer geen rij/wachttijd gehad...
 
Ik vond het in ieder geval top dat je online kon bestellen! Even over en weer van de bouw om te bestellen :). Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Kees-sw;n430397 zei:
Zit wel een keerzijde aan, denk ik: omzet zal na de SDD wel even een dipje krijgen aangezien iedereen weer rijkelijk voorzien is.........
Kijkend naar mijzelf: afgelopen zaterdag voor ettelijke honderden euro's online besteld (waaronder meerdere groot-verpakkingen) en zal dus de eerst komende tijd niet / minder bestellen.
Al weet je het nooit natuurlijk :-D.
Ach, kunnen de heren / dames van CC uitrusten ;).
Omzet=omzet en dit is goede reclame bovendien !
 
Kees-sw;n430397 zei:
Zit wel een keerzijde aan, denk ik: omzet zal na de SDD wel even een dipje krijgen aangezien iedereen weer rijkelijk voorzien is.........
Kijkend naar mijzelf: afgelopen zaterdag voor ettelijke honderden euro's online besteld (waaronder meerdere groot-verpakkingen) en zal dus de eerst komende tijd niet / minder bestellen.
Al weet je het nooit natuurlijk :-D.
Ach, kunnen de heren / dames van CC uitrusten ;).
Ik werk zelf ook in de retailmarkt en ons bedrijf heeft af en toe ook hele scherpe of grote acties.
Je ziet dan vaak dat de omzet er vlak voor en erna iets minder is, maar over het algemeen wordt dat meer dan goed gemaakt met de extra omzet die tijdens de aanbiedingsperiode is gedraaid.
Het voordeel is dat CC nu even de tijd heeft om alle online orders te verwerken.
 
Zijn er helemaal geen sfeer foto's gemaakt? Ik kon er niet bij zijn maar weet uit ervaring dat het wel altijd erg gezellig is.
Ik vind het daarom ook altijd leuk om foto's te zien van de dag.:D
 
Ondanks dat ik erbij was ben ik ook benieuwd naar de foto's. Vergeet ze zelf altijd te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.