• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2015 - Zaterdag 29 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd Bikkel ! Hij zag er erg netjes uit! En indd de zwarte bus was ook erg strak met de mooie details in het interieur en motorruimte. Ik had met de eigenaar van de Audi A4 gesproken die de hele dag zijn auto aan het voorbereiden was. ( blauwe wrap, officiële kleur was zwart). Hij zei dat hij hem de vorige editie had gewonnen.

Sorry hoor Jeroen is wist niet dat je boos werd....oohh je bent er niets eens bijgeweest ! . Tuurlijk is de dag verder prima en de alle moeite die gedaan is word zeker zeer op prijs gesteld .

Altos;n430186 zei:
Quantoxx ik begrijp je gevoel volledig!
ik was hier ook bang voor en ben ook niet gegaan maar heb online besteld.
hier werd dat vooral opgepakt als gezeur over korting echter vond ik de voorwaarden niet geheel duidelijk hierin.
ik had 2 afspraken die dag welke ik had verzet maar later weer teruggezet omdat het niet mijn idee was van een goede dagbesteding. Online was prima en in 5 minuten gepiept.
Gelukkig heeft iedereen die er was een leuke dag gehad en daar gaat het vooral om denk ik.
Als carclean zich volgend jaar wat makkelijker wil maken kijkt me deze aanpak niet de meest makkelijke (ook voor hunzelf)
korting is leuk maar duidelijkheid lijkt mij fijner, wellicht tot volgend jaar.

Door omstandigheden was ik ook niet in de gelegenheid om de SDD te bezoeken, maar wel online te bestellen.
Heb middels de tijdvakken gebruik kunnen maken van de 20 of 25% korting!
Werkte super, geen lange wachtrijen..........;)
Wel (weer) veel meer besteld dan de bedoeling was; 4 bestelorders (Meg's/collinite, Mothers/Auto Finesse, Gyeon/Wolf's en DDJ/Monello/Scholl),
had nog een "beetje" vakantiegeld over, zeg maar. 8o
Benieuwd of CC wederom snelle levering heeft na de drukke SDD, ik neem het ze niet kwalijk als de bestellingen een paar dagen later aankomen.
Wat mij, zittende achter de PC, nog wel opviel was dat in de webshop de producten nog met 20/25% kortingsprijs stonden vermeld, terwijl het tijdvak van die bepaalde merken al een kwartier verstreken was =-o.

Wat ik trouwens verwachtte, was oudere auto's die waren gedetailed. Zo heb ik mijn best gedaan op mijn ouwe BMW'tje van '98, maar zag voornamelijk nieuwere auto's.

Ik boos? Neee! Kon me gewoon even niet stilhouden :roll

Enne Quantoxx die domper wordt wel weer eens goedgemaakt joh! Voor jou is nog heel erg veel vers en nieuw, in tegenstelling tot mij die hier al sinds mei 2008 rondhangt :roll SDD is wel echt iets waar je alle producten met veel korting kunt krijgen dan de rest van het jaar, maar door het jaar heen kom je ook genoeg gekkigheden tegen hoor!

Vooral in het begin bestelde ik zo'n beetje maandelijks rond de 60/120€ BAM! Denk dat als ik dat niet deed. Ik nu wel een dikke auto had gehad,....maar ja!

Ook wat je roept over de "oudere" auto's is wel iets bizars. Ervaarde ik ook wel een beetje toen ik net begon, In 2007/2008 reed ik een auto met bouwjaar uit 2002 in mijn ogen vond ik die destijds al "jong" maar leek wel oud neffens andere auto's die hier waren :-"

ik heb na komende nacht weer "weekend" tot en met donderdag. Dus één dezer dagen zal mijn doosje vast wel overkomen vanaf 215km verderop 8-)

Die vibe werd hoofdzakelijk gecreëerd door mensen die zelf nog nooit een SDD hadden meegemaakt en dat vind ik best wel jammer.
Ik heb ze allemaal meegemaakt en kan echt merken dat Carclean oneffenheden van het vorige jaar tracht weg te poetsen bij de volgende editie.
Dit jaar is het dan als extra optie ook nog mogelijk gemaakt om van de kortingen online gebruik te maken.
Ideaal voor mensen die door wat voor een reden dan ook niet aanwezig kunnen of willen zijn.
En vergeet verder niet, dat wanneer die (online bestellende) mensen aanwezig geweest zouden zijn, de rij veel langer was geweest.
Ik ga vooral voor de dag zelf; de eerste SDD ben ik (vanwege de lengte) niet eens in de rij gaan staan, maar heb gewoon genoten van alle stands, demo's en persoonlijke contacten.
Wanneer het me alleen om de kortingen ging had ik ook thuis kunnen blijven en vanuit de luie stoel kunnen bestellen.
Daarom hoop ik ook dat Carclean ondanks sommige commentaren, door blijft gaan met de SDD.
Ik besef dat het heel veel tijd (en wellicht ook hoofdpijn) kost om alles goed te regelen rondom zo'n dag en dat de gemakkelijkste uitweg hiervoor in de plaats een SSS zou zijn.
Ze zijn echter niet met elkaar te vergelijken, zo'n SDD is gewoon een leuke dag uit, met alles eromheen wat er omheen hoort en ik vond het zelf jammer dat hij verleden jaar niet georganiseerd kon worden.

Jeroen ; Jah, wat deed je boos, Joh!?

Just kidding. Ik hoop inderdaad dat de domper geen domper blijft.

Met oudere auto's bedoelde ik dus auto's of bussen, of wat dan ook, die echt zijn teruggehaald naar hun oude glorie. Niet dat ik dit zelf zozeer heb gedaan, maar mijn ouwe beamertje was behoorlijk afgetrapt en het verschil was enorm toen ik klaar was met detailen. Op de SDD zag ik dan nieuwere auto's staan die, buiten de vele km's die gemaakt kunnen zijn, nog gewoon jonger zijn.

Ik verwachte misschien wat projectjes of gewoon oudere auto's, haha!

Nou Quantoxx ik vond dat kpn busje er anders verrekte netjes bij staan. Nog even met de eigenaar gesproken terwijl de wagen werd uitgedeukt.

Klopt, toch vond ik het moeilijk om te zien hoe de uitdeuker er iets op plakt met een lijmpistool en vervolgens met een hamertje op de carrosserie gaat slaan. Gaat toch tegen me principe in, het resultaat daarentegen was wel super!

Vond het ook mooi om te zien hoe de jeep van meguiars er bij stond, vol met swirls en kalk vlekken. Heb het hier nog even over gehad met 2 jonge mannen die lekker op een camping stoeltje van het uitzicht zaten te genieten bij deze auto.

@SanderBakker,

De deuk is een oprekking van het plaatmateriaal
Deuk terugtrekken geeft een bultje. En dat bultje tikken ze vakkundig plat

Zijn echte vaklui bij DSH

Ook ik heb mijn eerste SDD meegemaakt.

had een hele bestellijst gemaakt, in 3 tijdvakken.
heb dan ook 3x in de rij gestaan, 1x een uur, 1x bijna 50min. En 1x een half uurtje.
is dit erg?? Tjah ik had ook wel wat meer bij de standjes willen kijken en wat kletsen enz. Maar nu heb ik en alle goodies en bijna 200 euro! aan korting!!!

wanneer zie je nu een dap met 25%korting.....
ik vind dat je voor zoveel korting en gratis producten wel iets over moet hebben.

Quantoxx wel apart dat jij niemand hebt gezien met kannen... ik heb zelf 2 5l cans gekocht, waaronder de monello snow foam. Verder zag je de kannen niet goed omdat deze in een wit doosje werden uitgeleverd.

heeft een carclean medewerker gezecht dat dit er niet was??? Een persoon naast mij heeft namelijk ook een lancia foam lance gekocht... weet niet voor welk type hd.

ik heb de dag gezellig afgesloten met de BBQ welke erg goed was. Helaas was het einde iets minder door een gaslek, hopelijk word dit netjes opgelost en ondervind carclean hier geen nadelige gevolgen van.

conv_2566.webp
conv_2567.webp

• Leuk
Reacties: Pietaah en Frans
Maupie00;n430246 zei:
heeft een carclean medewerker gezecht dat dit er niet was???
Jup, aan de kassa werd gemeld dat dit niet op voorraad was. Ik denk dat er ook mensen waren die buiten de Monello korting (14:00 - 16:00) om dingen hebben aangeschaft van Monello. Ik zie geen andere reden als dit, aangezien ik rond 14:40 uur aan de kassa stond. Of er moet een hele voorraad aan Lancia Foamlace en Artico Magico in 40 minuten op zijn gegaan.

Greetz

Dat bleek een voorraad fout te zijn en is later op de dag hersteld. Stuur me even een om met je order nummer dan regel ik de Silk Erger alsnog. Op zo'n chaotische dag gaan er gewoon een paar dingen mis en dit is er één van. Ik was de medewerker die dat gezegd had en volgens het systeem waren ze ook echt op alleen we bleken er meer te hebben dan het systeem dacht en is later hersteld. Ging trouwens alleen om de foam. De lansen hadden we genoeg maar door de foam en de lans samen te bestellen online had je wel gratis verzending had alleen de giveaway niet in de gaten.

Volgens mij heeft er niemand gezegd dat het onredelijk is om iets extra's te doen voor extra korting. Alleen is niet iedereen het eens met de gang van zaken wat mijn inziens mag aangezien eenieder anders naar bepaalde dingen kijkt of daar een gevoel bij heeft.

ik heb nu minder korting waar ik volledig tevreden mee ben omdat ik er niet bij was.

edit: dit bericht is natuurlijk NIET op het bericht van Dibbuz gericht!
Overigens netjes opgelost zo voor @quantoxx!
Fijn bedrijf dat CarClean!

Mooie bestelling Maupie00 dat je er veel plezier van mag hebben.
Was jij trouwens degene die met twee tassen in de rij stond?
Dacht al bij mezelf; die gaat behoorlijk inslaan.

Voorraad misverstandje ook weer prima opgelost door Carclean. :-)^

Status
Niet open voor verdere reacties.