Heya Peeps,
Frans ; Wat stom van mij! Ik was helemaal vergeten om jou 12.00 uur een belletje te geven. Ik las jou PB betreffende dit op de heenweg en nog vergat ik het.
Ik was zelfs met
Jansen op de SDD en die vertelde mij later dat hij met jou in de rij stond...
Mijn welgemeende excusses.
En ja, die Detailkar van Scholl was zeker netjes!
Bikkel : Jouw bus stond vooraan, toch? Zilveren bus met LCC erop..?
SanderBakker;n430157 zei:
Was een hele gezellige dag en vooral ferry cum fraude maakte een hoop goed. Heb zelden iemand zo verbaasd zien kijken als quantoxx
Deze man was inderdaad heel goed. Ik vertrouw dus ook niemand meer...
Quantoxx;n429553 zei:
Ik verneem dus dat eerdere SDD´s erg druk waren en vroeg mij af hoe dat verloopt met producten die misschien uitverkocht zouden raken.
Quantoxx schreef: Bekijk bericht
of er misschien van tevoren al een lijstje met producten kan worden opgestuurd om teleurstelling te voorkomen.
Welke teleurstelling wil je hiermee voorkomen? De aanbiedingen zijn slechts geldig in bepaalde tijdvakken, dus je kunt die niet vooraf reserveren.
Net het lijstje bedoelde ik dus gewoon iets van een verlanglijstje. Niet een order. Gewoon om CC een idee te geven van de producten die er tijdens de SDD afgenomen zullen worden en daar misschien hun voorraad op af kunnen stellen.
Helaas ben ik dus juist tegen dit punt aangelopen.
Ik was samen met
Jansen ruim op tijd vóór de start van de SDD aanwezig. We hebben leveranciers gesproken en ons laten informeren en verbazen. Bij de Scholl-stand gelijk even wat nieuwe dingen mogen testen; Nieuwe spiderpad en S20 Black.
Met name de Dodo die DodoJuice vertegenwoordigde was leuk. Vertelde veel en met veel passie.
Ruim vóór 14:00 uur ga ik in de rij staan om een bestelling te doen. Hier kwam ik nóg een Dodo tegen;
SanderBakker;n430157 zei:
Op een gegeven moment stond ik met
Quantoxx te appen, en pakt naast me iemand zijn telefoon en staat mijn naam in beeld. Bleek dus dat ik al een poos naast
Quantoxx en
Jansen stond.
De wachtrij was inmiddels opgelopen tot het midden van de tent. Na zo'n 45 minuten waren we dan eindelijk aan de beurt. Helaas krijg ik hier te horen dat de 2 producten waar ik hoofdzakelijk voor kwam, niet op voorraad waren en ik dit dan ter plekke online moest bestellen via mijn telefoon. (Lancia Foam Lance + Artico Magico)
Hierdoor miste ik de Give-away van de Gyeon Droogdoek, want ik had wel een online-bestelling gedaan, maar niet op in de winkel.
Wanneer m'n gezelschap klaar is met bestellen en uiteindelijk hun bestelling ophaalt, zie ik ook dat zij naast de huidige Give-Away ook alle voorgaande Give-Aways hebben gekregen.
Dit klinkt misschien wat zeikerig, maar als je kan voorstellen dat ik het niet zo breed heb maar wel verder wil ontwikkelen in de DetailingWereld, mijzelf voorbereid qua besteltijden en afhaaltijden en zoveel mogelijk info/kennis wil opnemen gedurende de dag, dan is het redelijk frustrerend dat je tegen een punt aanloopt wat je al had aangegeven en vervolgens behoorlijk wat dingen misloopt.
Het was uiteraard een gezellige dag met mede-detailers. Leuk om mensen tegen het lijf te lopen en dezelfde interesse te delen en er het met elkaar over te hebben.
Jammer van de domper halverwege, geeft toch een naar gevoel.
Greetz