• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2015 - Zaterdag 29 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond het ook leuk en ik zal er de volgende keer wederom bij zijn!

Ramon4R6 Ik heb ook ruim een uur in de rij gestaan bij de kassa en ik ben daarna gelijk in de rij voor het afhalen gaan staan. Op het moment dat ik in de rij ging staan was mijn order nog niet klaar, maar vlak voordat ik aan de beurt was wel.

Was een Top dag, helemaal geweldig. Wel druk bij bestellen, maar dat kan ook niet anders met 25% korting op merken.
Vond het wel jammer dat er weinig auto's waren voor de Best of Shine.

20987233732_92603ef901_b.webp

Ik vond de googelaar erg leuk!
Heren en dames van CC: dank voor de korting, dank voor de mooie goodies en dank voor de leuke dag.

• Leuk
Reacties: Tim
Zeker een geslaagde dag!
Op een gegeven moment stond ik met Quantoxx te appen, en pakt naast me iemand zijn telefoon en staat mijn naam in beeld. Bleek dus dat ik al een poos naast Quantoxx en Jansen stond.
Was een hele gezellige dag en vooral ferry cum fraude maakte een hoop goed. Heb zelden iemand zo verbaasd zien kijken als quantoxx.

Volgend jaar weer!

• Leuk
Reacties: Svenn21 en Jansen
Bedankt mensen van Carclean voor de leuke dag en alle mooie acties !! Heb 2 bestellingen kunnen doen. En ben erg blij met de gratis sample's en droogdoek . Helaas vergeten met Frans te overleggen om waxsample over te nemen .

Was ik trouwens de enige die onder de indruk was van de detail kar die Scholl Concepts had staan?

GRQlZkh.webp

Was helaas met een kostprijs van 2.000 euro niet binnen ieders bereik.

Vergeet ik overigens helemaal; ook leuk om jullie te ontmoeten Pietaah en Jansen
Helaas niets van Quantoxx gehoord, waarvoor ik wat waxen had meegenomen om te testen.
Dat was idd een optie geweest GTIED30

Bijlagen

• GRQlZkh.webp
    GRQlZkh.webp
    91,8 KB · Weergaven: 111
Gefeliciteerd Bikkel :-)^
De bus zag er superstrak uit, ondanks de denkbeeldige hologrammen die gespot werden op je deur. ;)

Heya Peeps,

Frans ; Wat stom van mij! Ik was helemaal vergeten om jou 12.00 uur een belletje te geven. Ik las jou PB betreffende dit op de heenweg en nog vergat ik het.
Ik was zelfs met Jansen op de SDD en die vertelde mij later dat hij met jou in de rij stond...

Mijn welgemeende excusses.

En ja, die Detailkar van Scholl was zeker netjes!

Bikkel : Jouw bus stond vooraan, toch? Zilveren bus met LCC erop..?

SanderBakker;n430157 zei:
Was een hele gezellige dag en vooral ferry cum fraude maakte een hoop goed. Heb zelden iemand zo verbaasd zien kijken als quantoxx
Deze man was inderdaad heel goed. Ik vertrouw dus ook niemand meer...

Quantoxx;n429553 zei:
Ik verneem dus dat eerdere SDD´s erg druk waren en vroeg mij af hoe dat verloopt met producten die misschien uitverkocht zouden raken.

Quantoxx schreef: Bekijk bericht
of er misschien van tevoren al een lijstje met producten kan worden opgestuurd om teleurstelling te voorkomen.

Welke teleurstelling wil je hiermee voorkomen? De aanbiedingen zijn slechts geldig in bepaalde tijdvakken, dus je kunt die niet vooraf reserveren.

Net het lijstje bedoelde ik dus gewoon iets van een verlanglijstje. Niet een order. Gewoon om CC een idee te geven van de producten die er tijdens de SDD afgenomen zullen worden en daar misschien hun voorraad op af kunnen stellen.

Helaas ben ik dus juist tegen dit punt aangelopen.

Ik was samen met Jansen ruim op tijd vóór de start van de SDD aanwezig. We hebben leveranciers gesproken en ons laten informeren en verbazen. Bij de Scholl-stand gelijk even wat nieuwe dingen mogen testen; Nieuwe spiderpad en S20 Black.

Met name de Dodo die DodoJuice vertegenwoordigde was leuk. Vertelde veel en met veel passie.

Ruim vóór 14:00 uur ga ik in de rij staan om een bestelling te doen. Hier kwam ik nóg een Dodo tegen;
SanderBakker;n430157 zei:
Op een gegeven moment stond ik met Quantoxx te appen, en pakt naast me iemand zijn telefoon en staat mijn naam in beeld. Bleek dus dat ik al een poos naast Quantoxx en Jansen stond.

De wachtrij was inmiddels opgelopen tot het midden van de tent. Na zo'n 45 minuten waren we dan eindelijk aan de beurt. Helaas krijg ik hier te horen dat de 2 producten waar ik hoofdzakelijk voor kwam, niet op voorraad waren en ik dit dan ter plekke online moest bestellen via mijn telefoon. (Lancia Foam Lance + Artico Magico)

Hierdoor miste ik de Give-away van de Gyeon Droogdoek, want ik had wel een online-bestelling gedaan, maar niet op in de winkel.

Wanneer m'n gezelschap klaar is met bestellen en uiteindelijk hun bestelling ophaalt, zie ik ook dat zij naast de huidige Give-Away ook alle voorgaande Give-Aways hebben gekregen.

Dit klinkt misschien wat zeikerig, maar als je kan voorstellen dat ik het niet zo breed heb maar wel verder wil ontwikkelen in de DetailingWereld, mijzelf voorbereid qua besteltijden en afhaaltijden en zoveel mogelijk info/kennis wil opnemen gedurende de dag, dan is het redelijk frustrerend dat je tegen een punt aanloopt wat je al had aangegeven en vervolgens behoorlijk wat dingen misloopt.

Het was uiteraard een gezellige dag met mede-detailers. Leuk om mensen tegen het lijf te lopen en dezelfde interesse te delen en er het met elkaar over te hebben.

Jammer van de domper halverwege, geeft toch een naar gevoel.

Greetz

Bikkel : Ah, zag jou in de ochtend aankomen. Je had een rood shirt aan, geloof ik.

Ik heb die zwarte bus naast de jouwe niet goed bekeken. Zag er strak uit als je zo effe snel keek, maar daar heb je dus van gewonnen. Netjes!

Quantoxx ik begrijp je gevoel volledig!
ik was hier ook bang voor en ben ook niet gegaan maar heb online besteld.
hier werd dat vooral opgepakt als gezeur over korting echter vond ik de voorwaarden niet geheel duidelijk hierin.
ik had 2 afspraken die dag welke ik had verzet maar later weer teruggezet omdat het niet mijn idee was van een goede dagbesteding. Online was prima en in 5 minuten gepiept.
Gelukkig heeft iedereen die er was een leuke dag gehad en daar gaat het vooral om denk ik.
Als carclean zich volgend jaar wat makkelijker wil maken kijkt me deze aanpak niet de meest makkelijke (ook voor hunzelf)
korting is leuk maar duidelijkheid lijkt mij fijner, wellicht tot volgend jaar.

Quantoxx;n430180 zei:
Helaas krijg ik hier te horen dat de 2 producten waar ik hoofdzakelijk voor kwam, niet op voorraad waren en ik dit dan ter plekke online moest bestellen via mijn telefoon. (Lancia Foam Lance + Artico Magico)

Dat is vreemd, want ze staan wel op voorraad in de webwinkel.
Wellicht dat ze elders in opslag lagen, of dat het voorraadbeheer niet helemaal klopte.

Die zwarte bus, heeft dacht ik eerverleden jaar de BOS gewonnen.
Die bus en de bus van Bikkel, waren naar mijn mening de enige kanshebbers.
Bij de resterende deelnemers, zag ik in het voorbij lopen her en der swirls en de jury van Carclean houdt een zeer hoge standaard aan.

Frans;n430190 zei:
Vandaag, 11:33

Quantoxx schreef: Bekijk bericht
Helaas krijg ik hier te horen dat de 2 producten waar ik hoofdzakelijk voor kwam, niet op voorraad waren en ik dit dan ter plekke online moest bestellen via mijn telefoon. (Lancia Foam Lance + Artico Magico)

Dat is vreemd, want ze staan wel op voorraad in de webwinkel.
Wellicht dat ze elders in opslag lagen, of dat het voorraadbeheer niet helemaal klopte.

Dit gevoel had ik dus ook al. En ik zag ook niet echt mensen lopen met grote Jerrycans ofso.
Keek net dus op de website en kon ze gewoon bestellen. Maar ik ga er maar van uit dat de website niet up-to-date is, ofso.

Ik weet nog goed hoe de opzet met SDD voor de eerste keer was,... Al die mensen die nu nog zo zitten te mekkeren over wachttijden, onduidelijkheden of wat nog meer van voor, tijdens of na de SDD hadden er toen zeker niet bij moeten zijn,.. Dan waren ze echt faliekant vertrokken,.... Bij de tweede SDD was er een verandering m.b.t. De kassa's voor zover ik me kan herinneren,... Die opzet wordt grotendeels dacht ik nu nog steeds gebruikt met evt een kassa extra, werken er nu tenslotte ook meer bij cc. En scheelde sowieso al aanzienlijk in tijd. Alleen werd heel de opzet steeds groter, meer promo's en qua drukte kwamen er ook meer mensen wat het ook wel weer gezelliger maakt.

De Hour Mega Deals moeten zo blijven, als je iets wil van een bepaald merk mag je er gerust iets voor doen. Dat maakt het leuk op z'n dag. Of je wil of niet, maakt het voorraadtechnisch ook makkelijker om voldoende producten te behouden om zoveel mogelijk mensen niet te hoeven teleurstellen. Ze doen hun best om het voor een ieder zo aangenaam mogelijk te maken. Het is geen Schiphol waar ze vliegtuigen vol mensen binnen een half uur door poortjes willen wurmen,...

Denk ook, dat door de heisa eromheen wat van de week al begon over de SDD. De mensen van te voren al een erg slechte indruk kregen over zo'n dag. Ook wordt er steeds meer onduidelijker, zonder dat ze het ooit hadden meegemaakt of zelfs aanstalten hadden om toch maar niet te komen anders,... Dat is gewoon jammer geweest, Al met al gaat het elk jaar gewoon steeds soepeler!!! Tis een bedrijf als enige met z'n grote opzet wat je elders nergens vind,... Heb daar dan ook een beetje begrip voor .... 400 mensen met 400 wensen met 250 introducés, vind daar maar een compromis in :s

Was er dit jaar niet bij, omdat ik nu nachtdiensten draai,maar alles was voor mij erg duidelijk. Dus heb online een leuke aanvulling besteld. Al was ik veel liever live aanwezig geweest. :-D

Jeroen : Ik heb zeker begrip voor de hele situatie. Ik vond het dan ook allemaal netjes opgezet en geregeld. Daar zeker geen discussie over mogelijk.

Vind het alleen écht een domper, qua bestellingen, om met meerdere mensen aanwezig en 45min. in de rij te staan om vervolgens zonder bestelling weer te vertrekken.

Ook moet ik je toegeven dat er een bepaalde vibe over de SDD werd gegooid op het forum. Ik heb hier echter maling aan totdat ik hetgeen zelf meegemaakt heb. En dat heb ik nu, met een domper als gevolg, maar wel kunnen ervaring wat een SDD precies is.

Volgend jaar ben ik er weer bij om nieuwe producten te spotten.

Status
Niet open voor verdere reacties.