• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2015 - Zaterdag 29 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soepergrover : Aaah shit...

Ik kweenie hoor. Ik zie mijzelf al staan;

''Uuuh, ja doe mij maar een DAP900v3 en een Spiderpadje. Doe ook maar een flesje S3 en Finale. Uit mijn járenlange ervaring, van een paar maanden, is het enige wat ik heb opgemerkt qua polijsten dat het LIJKT alsof de S3 mooier finished en een hit met Finale overbodig is, maar zal het toch effe doen...

Patroontje maken met me Dappie...

Klaar...''

VOlgens mij sta ik daar dan voor niets én voor lul, haha!

EDIT: Ooh, en volgens mij is de Battle ook tijdens het moment dat ik mijn bestelling moet doen, Hihihi. (Monello)

Voor de nieuwelingen op de SSD: het handigste is om een verlanglijstje te maken, maar voor je zelf ook een lijstje met wat je in welk tijdslot gaat bestellen, als je dan ook de optelsom maakt (zodat je boven de 50 euro komt, als je dat wil voor de giveaways), dan heb je thuis alle tijd om alles zo te schuiven dat je het meest ideale schema kunt maken voor je bestellingen. (scheelt ook voor de snelheid in de winkel). Verder vooraf een inschatting maken hoelang je in de rij staat voor de kassa (dat kan aardig varieren over de dag). Ik heb het voor dit jaar nog niet bekeken, maar van eerdere jaren waren er tijdslots die overlapten, en via een slimme combinatie kon je dan 2 overlappende slots in één keer doen.

Ik heb vandaag een inventarisatie van mijn voorraad gemaakt en spullen die ik moet aanschaffen en een aantal twijfelgevallen, ga straks eens puzzelen voor mijn shoppinglist.

• Leuk
Reacties: Pietaah
Heeft geen zin om meerdere kere te kopen voor +€50 ;)

In een van de info mails staat geschreven.

"Let op! Geldig bij een aanschaf van € 50,- of meer in onze showroom! Maximaal één giveaway per merk per klant! Op=Op!"

Svenn21 ; Bij elke bestelling van €50,- of meer kan je een bestelling ophalen tijdens de tijden van de Give-Away. Stel dat je 5 bestellingen doet om van elke Happy-Hour-Korting gebruik te maken, zou je ook 5x je bestelling tijdens een ANDERE Give-Away kunnen ophalen.

Je zou ook 5x een bestelling kunnen ophalen tijdens de Meguiars-Give-Away, maar je mag maar 1x een product gratis krijgen. DAN heeft het geen zin...

In mijn geval bestel ik mijn Monello Producten tussen 14:00 - 16:00 uur. Dit is een bestelling van minstens €50,- en als ik deze vanaf 15:00 uur op kan halen krijg ik misschien een Gyeon Droogdoek als Give-Away.

Mocht ik eerder of later als dit moment bedenken dat ik nog andere producten nodig heb en een 2de bestelling doe van minstens €50,- dan kan ik opnieuw meedingen voor een Give-Away, echter moet dit van een ander merk zijn en dus andere tijd.

• Leuk
Reacties: Pietaah
EDIT:
voor het Uitdeuken zonder spuiten krijg je een mailtje met hoe eea in z'n werk gaat.

Houd er met allerlei slimme bestel- en ophaalplannetjes ook wel rekening mee dat er wat tijd kan zitten tussen bestellen aan de kassa en daadwerkelijk uit kunnen leveren. Ondergetekende weet inmiddels dat het flink aanpoten is in het magazijn om de stroom orders bij elkaar te zoeken.

Laurensdbb;n429857 zei:
Het zal daar precies leuk worden zaterdag, veel dingen onduidelijk.. Inschrijven en dan niks kopen, dus bv 450 inschrijvingen en dan koop waarschijnlijk amper 100 man meer dan 50 euro..
Onze ervaring van de vorige 3 edities leert dat dat heel erg mee gaat vallen. Ruim meer dan 100 mensen zullen iets kopen.

Werkt het laten emailen van de wenslijst op dit moment niet, of heeft de server het even zwaar?
Leek me wel handig om hem naar mijn telefoon te mailen, zie echter niets verschijnen (5 minuten geleden gedaan).

Ik heb maar gelijk even mijn klantennummer genoteerd voor morgen.
Is wellicht handiger morgen, als een naam en/of adres te moeten intypen aan de kassa.

• Leuk
Reacties: Soepergrover
Wenslijstje is af, ingevoerd en uitgeprint.

netjes geordend op tijd, ik heb er zin in en ben benieuwd. Word mijn eerste SDD, heb me dan ook maar opgegeven voor de BBQ, onder het motto als je het doet moet je het goed doen.

zal morgen proberen rond half 12 aanwezig te zijn.

spaarpot leeg, portommonee gevuld, ik ben er klaar voor.
:-)^

Heb zojuist nog mijn wenslijstje door gestuurd via verzenden naar iemand. Jullie dus. Had dit niet helemaal goed begrepen sorry. Tot straks mensen!

Frans;n430063 zei:
Werkt het laten emailen van de wenslijst op dit moment niet

Laat maar, ik zie net dat ik vergeten was de producten te selecteren en de melding dat ik dat moest doen viel net buiten beeld.
Is nu wel gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.