• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2015 - Zaterdag 29 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Tim ,

Ah ok. Het was ook maar een wild idee, haha! Was ook niet de bedoeling dat ik hem er zou neerzetten met een bordje; ''Graties proberen, Kiek maar effe wa je doet!''

Misschien dat er met Demo's ofso kon worden geprobeerd door de persoon zelf, of iets dergelijks.


Maar goed, thanx for the reply. Ik gaat dan zelf maar is aan de slag.


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Aan het einde van de dag hebben we een gezellige barbecue, even lekker chillen en napraten met het Carclean.com team én een aantal leveranciers die blijven hangen. De kosten zijn € 17.50 per persoon.

Wil je mee-eten? Schrijf je dan vandaag of uiterlijk morgen in. Morgen geven we namelijk de definitieve aantallen door aan de barbecue koning! :D

Inschrijven en betalen kan hier:

https://www.Carclean.com/clinic.aspx?id=110
 
To win or not to win, that's the question! ‪#‎BestOfShine‬ ‪#‎PolishBattle‬‪#‎DodoCanFly‬

conv_2540.jpg
conv_2539.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Svenn21
Ik ben nog niet eerder op een SDD geweest, als ik alleen naar de winkel wil om wat te bestellen en gelijk meenemen moet ik mij dan ook inschrijven?
 
En met de inschrijving heb je ook nog eens kans op de give-aways!!!!:-D ( als je een bestelling doet van minimaal 50 euro)
 
Pietaah;n429821 zei:
En met de inschrijving heb je ook nog eens kans op de give-aways!!!!:-D

Huh, die Give-Aways zijn toch voor betalende klanten? Ik dacht dat wanneer je tijdens de SDD een bestelling doet van minimaal €60,- , dan kan je een tijd kiezen van één van de Give-Aways en dán je bestelling op halen?

Stel dat ik tussen 14.00 - 16.00 uur gebruik maak van de Monello Korting en bestel voor minimaal €60,- en ik kan mijn bestelling om 15.00 uur ophalen, dan kan ik de Gyeon Quartz Silk Dryer droogdoek 90x70cm misschien wel ontvangen. (Uitgifte vanaf 15.00u -150 stuks) Of de bestelling eerder ophalen en misschien wel de Meguiar's tas kunnen ontvangen om 11.00 uur?

Dit was toch de bedoeling, of ben ik nu heel onnozel aan het denken?


Greetz
 
Quantoxx ik begrijp je helemaal. Zoals jij het uitlegt heb ik het ook begrepen. Het is een bestelling van minimaal 50 euro bij de kassa. En dan inderdaad je bestelling afhalen op een tijdstip dat je zelf uitkiest wanneer een give away geldig is. ( In het begin dacht ik dat je ook in hetzelfde tijdslot van de give away je bestelling moest doen. Maar dit is dus niet het geval.) maar dan nu het volgende:

Ik dacht dus ook dat iedereen er recht op had. Tot dat ik dit op Facebook zag van Carclean :
Herhaling: wil je naar ons SDD komen? Schrijf je dan hier in:
Zonder inschrijving GEEN recht op GIVEAWAYS.

Op pagina 5 van dit topic is dit ook al ter sprake geweest.
Ik had toen een korte uitleg en de voorwaarden op een rijtje gezet.

Dit werdt toen ook bevestigd door @Dibbuz.
 
Dibbuz;n429173 zei:
  • 18-08-15, 21:55



    Ramon4R6 schreef: Bekijk bericht
    Bestellingen in de shop worden die ook gekoppeld aan het online account van CC.nl?

    Las wel elders iets met bestelling orderen en middels een TV kan je zien of de bestelling klaar ligt?

    Kijk uit naar de 29e!




    Als ik het goed begrijp kan je je bestelling in de winkel doen bij 1 van de 4 kassa's. Dan krijg je een bevestiging mee. Dan kan je daarna op een tv die ergens hangt/ staat zien of je bestelling klaar staat en opgehaald kan worden bij de afhaallocatie. Bij die afhaallocatie krijg je dan een give away van die periode erbij starttijd van een give away bijv. 12:00 of 15:00 uur etc..( bestelling vanaf €50,- en je moet je aangemeld hebben voor de SDD via de officiele CC site bij evenementen.)

    {C}{C}{C} Laatst gewijzigd door Soepergrover; 19-08-15, 08:40. Reden: .

  • [URL]https://forum.Carclean.com/core/image.php?userid=6&thumb=1&dateline=1392065869 {C} Dibbuz
    Medewerker Carclean.com






    #63
    18-08-15, 22:25


    Klopt helemaal, je kan een giveaway kiezen die op dat moment actief is en uiteraard niet allemaal zijn weg gegeven.
    Ik gok dat rond 15:00 heel wat mensen ineens hun bestellingen op gaan halen :)
 
Het zal daar precies leuk worden zaterdag, veel dingen onduidelijk.. Inschrijven en dan niks kopen, dus bv 450 inschrijvingen en dan koop waarschijnlijk amper 100 man meer dan 50 euro..
 
Ah, dan heb ik het dus wél goed begrepen.

Ik doe dus gewoon 5 bestellingen van minimaal €50,- en ga bij elke give-away een bestelling ophalen. Steek ik genoeg Goodies in me zak;

Ooh wacht, dat word em nie... Iek moet vele geld hebbon voor die graties spulle...
  • Meguiar's tas met brochure en 175ml Ultimate Spray Wax en Ultimate Black Sponges. Uitgifte vanaf 11.00u.
  • Monello Senza Bordi microvezel en Disco Rosso applicator. Uitgifte vanaf 12.00u.
  • Dodo Juice Verschillende panel pots. Uitgifte vanaf 13.00u.
  • Nanolex Insect Remover, Tar Remover en Microfiber Wash samples in 100ml. Uitgifte vanaf 14.00u.
  • Gyeon Quartz Silk Dryer droogdoek 90x70cm. Uitgifte vanaf 15.00u.



Dibbuz;n429173 zei:
Ik gok dat rond 15:00 heel wat mensen ineens hun bestellingen op gaan halen :)

Dit was stiekem ook mij idee. Een droogdoek lijkt mij ideaal. Maar niet verder vertellen, hoor.

Een alternatief zou zijn de Panel Pots van Dodo. Ik wil graag dingen uitproberen.
Maar ik neem aan dat het 1 panelpotje is per klant, en niet meerdere verschillende.


Naja, in ieder geval duidelijk.


Kheb er zin in om voor de eerste keer te gaan.
 
Ik heb me ingeschreven voor de polish battle voor aankomende zaterdag SDD, maar ik kan helaas niet aanwezig zijn.
Ik zie geen mogelijkheid om me af te melden via de site.
 
Inschrijven voor de Summer Detail Day via de webshop (en om dan bovenop leuke kortingen ook nog kans te maken op wat leuke goodies) is al gebruikelijk sinds de eerste editie; daar is niets aan veranderd. Heeft ook nooit problemen opgeleverd trouwens.
Ik heb een beetje het idee dat de Facebook 'inschrijvingen' voor wat onduidelijkheid hebben gezorgd.
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah
Er zijn weer een paar afmeldingen geweest. Weer 4 plekken open nu :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.