Moet zeggen, heb drukke SDD's meegemaakt, maar deze was bijzonder druk.
Op een gegeven moment stond ik redelijk vooraan en toen ik de rij bekeek, toen leek het wel alsof de achterkant van de rij bijna buiten de tent stond.
Het was inderdaad een lange "sta", ik ging half twee in de rij staan, was iets van kwart voor drie aan de beurt, toen naar de volgende rij voor de ophaalbalie, waar ik half vier aan de beurt was.
Vanuit Carclean leek het me allemaal goed geregeld, de lange wachttijden waren volgens mij gewoonweg te wijten aan de gigantische drukte.
Dat van die info/advies balie, vind ik niet eens een slecht idee.
Je kan iemand die net begint met detailen, niet kwalijk nemen als hij om advies vraagt aan de kassa, als hij het elders niet kan krijgen.
Wanneer er een balie voor de winkel zou zijn, waar mensen advies kunnen vragen over producten voordat ze in de rij gaan staan, dan zou dat veel tijd aan de kassa schelen.
Volgens mij was het wel zo, dat veel mensen een verlanglijst hadden samengesteld, iedereen om me heen in de rij had het iig gedaan.
Verder vond ik het helemaal top, er waren veel merk vertegenwoordigers aanwezig en het was leuk om o.a.met degenen van m'n favoriete merken te babbelen.
Alleen Auto Finesse viel naar mijn idee wat buiten de boot, die hingen maar wat rond het VW busje en hadden weinig oog voor het publiek.
Ook vielen de producten niet echt op, omdat ze in de bus stonden en zodoende erg uit het zicht waren.
Van PJ nog wat goodies en een mooie sticker gekregen voor op mijn DDJ koffer, die hij er persoonlijk gelijk op plakte.
Helaas niet aan de bbq kunnen deelnemen, de dag werd dan wat te lang voor mijn benen (RLS).