• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2015 - Zaterdag 29 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen die vandaag op de SDD aanwezig is: heel veel succes, plezier en gezelligheid gewenst vandaag!
Helaas kan ik er niet bij zijn, dus ga ik gebruik maken van de online-kortingen in de webshop.
Hopelijk volgende keer wel aanwezig!
 
  • Leuk
Reactions: Frans en RedCat
Veel sterkte voor de ploeg in het magazijn
En voor de rest veel plezier op het voorterrein

Volgend jaar ben ik graag weer erbij

Groet, Hans
 
  • Leuk
Reactions: Frans
Veel plezier allemaal vandaag! En veel succes voor diegenen die het met het online-shoppen moeten doen!
 
De site heeft het moeilijk, maar heb wat mooi monello spullen kunnen aanschaffen.

Tim :de non-ferro heractiveringsbundel zat toch vroeger een navulverpakking bij? Nu zit er alleen 500ml en een spons. De begeleidende tekst staat de spons voor slechts 2.5 euro, maar dat klopt ook niet als ik naar de adviesprijzen kijk.
 
Nou het verdriet van het niet heen kunnen toch een beetje weg kunnen shoppen :)

ik kan nu echt een tijdje vooruit :)
92E51BBC-90A4-49FC-8D50-8FC4BD197867.png
 
@ M135. Volgens mij zijn de Monello spullen pas tussen 14.00h en 16.00h in de 25% aanbieding. Nu heb je de algemene 10%......
 
Mooi na 14:00 nog even wat besteld, combinatie Gyeon en Monello korting
Gaat op afstand toch makkelijker om mij in te houden ;)
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Efsix;n430091 zei:
@ M135. Volgens mij zijn de Monello spullen pas tussen 14.00h en 16.00h in de 25% aanbieding. Nu heb je de algemene 10%......


volgens mij loopt de tijd van het forum een uur achter, ik plaats dit nu om 15:17
 
Toch wel een puntje van kritiek meer als een uur in de rij gestaan 13:50 tm 14:55 en toen nog steeds niet aan de beurt de korting werd nog wel 20 minuten verlengt maar wat mij erg tegen viel waren de mensen die uitgebreid advies gingen vragen en dit nog kregen ook terwijl het volgens mij de bedoeling was om thuis alvast alles op je verlanglijstje te zetten zodat dit bij de balie direct kon worden omgezet en de volgende weer snel geholpen kon worden. Mischien voor volgende keer gewoon de korting van alle merken ter plaatsen heel dag te laten gelden en online evt wel in tijdsblokken . Jammer ik heb net voor 3en de rij maar verlaten en online besteld.
 
Ofwel een aparte kassa met kortingen en een aparte balie voor advies. Dan duidelijke vermelding, geen adviesverstrekkingen aan de kassa's ;)

Ik kon er helaas niet bij zijn en ook niet bestellen. Gelukkig wou mijn vrouw de bestelling plaatsen en deed ze niet moeilijk over het aankoopbedrag :p
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah
Moet zeggen, heb drukke SDD's meegemaakt, maar deze was bijzonder druk.
Op een gegeven moment stond ik redelijk vooraan en toen ik de rij bekeek, toen leek het wel alsof de achterkant van de rij bijna buiten de tent stond.
Het was inderdaad een lange "sta", ik ging half twee in de rij staan, was iets van kwart voor drie aan de beurt, toen naar de volgende rij voor de ophaalbalie, waar ik half vier aan de beurt was.
Vanuit Carclean leek het me allemaal goed geregeld, de lange wachttijden waren volgens mij gewoonweg te wijten aan de gigantische drukte.

Dat van die info/advies balie, vind ik niet eens een slecht idee.
Je kan iemand die net begint met detailen, niet kwalijk nemen als hij om advies vraagt aan de kassa, als hij het elders niet kan krijgen.
Wanneer er een balie voor de winkel zou zijn, waar mensen advies kunnen vragen over producten voordat ze in de rij gaan staan, dan zou dat veel tijd aan de kassa schelen.
Volgens mij was het wel zo, dat veel mensen een verlanglijst hadden samengesteld, iedereen om me heen in de rij had het iig gedaan.

Verder vond ik het helemaal top, er waren veel merk vertegenwoordigers aanwezig en het was leuk om o.a.met degenen van m'n favoriete merken te babbelen.
Alleen Auto Finesse viel naar mijn idee wat buiten de boot, die hingen maar wat rond het VW busje en hadden weinig oog voor het publiek.
Ook vielen de producten niet echt op, omdat ze in de bus stonden en zodoende erg uit het zicht waren.
Van PJ nog wat goodies en een mooie sticker gekregen voor op mijn DDJ koffer, die hij er persoonlijk gelijk op plakte.

Helaas niet aan de bbq kunnen deelnemen, de dag werd dan wat te lang voor mijn benen (RLS).
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Ook net terug van mijn eerste maar zeker niet de laatste SDD! Super leuk. 3 deukjes eruit laten halen waar ik het meest content over ben. Wat de drukte in de rij betreft werd het wel weer beloond door de gratis goodies! Een betaal kassa en advies kassa kan je niet maken tegenover nieuwe klanten. Dat als ze advies vragen dat je moet zeggen,"dan moet je aan de andere balie zijn". Wel ben ik voor om tijdens de SDD de hele dag door de kortingen de doen. Dan word je dus ook beloond als je komt naar de dag zelf. Kortom echt blij dat ik geweest ben en kan niet wachten tot de volgende. Leuk om Frans eens een handje te geven;)
 
Ben ook na een tijdje de rij uitgestapt en heb online maar besteld, het liep niet hard genoeg door om nog binnen het tijdvak te kunnen bestellen. Geen droogdoek voor mij helaas. Wel leuk georganiseerd en top opkomst voor CC!
 
Vondt het ook een zeer geslaagde SDD!!! Was lekker druk indd, maar was goed te doen. Heb ook 2 deukjes laten weg halen en een uurtje in de rij gestaan voor de bestelling. Maar het was het zeker waard. Veel dingen geleerd van PJ van Dodo Juice. Een super vent hahah, kan je goed mee lachen. Ook bij de andere stands veel mogen zien en testen. Veel leuke goodies meegekregen vandaag! En net toen ik dacht dat me dag niet beter kon, kwam ik Frans ook nog eens tegen!!! :-D
:party:
Kreeg zelfs nog wat tips van Frans hoe ik het beste de DODO kon laten vliegen.;)
Alleen was er opeens uit het niets een prof honkballer aanwezig die de DODO echt liet vliegen haha.


Een super leuke ervaring vandaag en voor mij was dit zeker niet de laatste SDD! Hopelijk tot volgend jaar!
En anders op de oliebollenavond;)
 
De wachtrijen voor de kassa waren op bepaalde momenten zeker lang, enige voorbereiding was (zoals reeds vroegtijdig aangekondigd door CC.nl) gewenst. Met 4 kassa's, entertainment en versnaperingen werd er echt alles, maar dan ook alles aan gedaan om dit zo kort en aangenaam mogelijk te houden! Respect!

Ik vond het persoonlijk vervelender dat veel mensen van kassa direct door liepen naar de wachtrij voor het afhalen, terwijl hun order niet op de monitor stond. Alsof de bestelling acuut klaar staat als je betaald hebt?!

Het was een top dag, super weer en de voorraad goed aangevuld! (voor zover dat laatste nodig was? :D) Was de 400km meer dan waard!

Thnx CC.nl!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik vond het erg gezellig en daar ik toch in de buurt woon lekker alles online besteld dan maar geen goodies maar ik hoef geen uur in de rij en het personeel kan zich richten op mensen die van ver komen.
CC heeft het al druk genoeg dus ik haal het ergens van de week wel op als ie klaar staat.
Top geregeld dat je ook online kan bestellen met korting!
 
Vandaag ook bij de SDD geweest en een hoop leuk spul aangeschaft, wat de wachtrij betreft,. tjaa je weet dat het druk ging worden en dat er meer mensen zijn die in een bepaalde tijdzone gingen kopen, zelf ook een uur in de rij gestaan maar hier had ik rekening mee gehouden, de producten+samples maken veel goed.

Ook nog meegedaan aan de polish battle en hier 4de bij geworden.

Heren van CC, goed geregeld :cool:
 
  • Leuk
Reactions: Tim
@tembaco: uiteraard moet er bij aparte balies dit duidelijk aangegeven staan en duidelijk vermeld worden op fb/forum/...

Hoe dan ook, was een toffe dag lijkt mij zo :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.