• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2015 - Zaterdag 29 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tim;n429542 zei:
De kans is erg klein dat de kit uitverkocht raakt, maar als hij op is, dan is het formeel zo dat de aanbieding niet meer geldt.

En hoe gaat dat met normale producten Tim ?
Bij de SSS 2014 was het volgens mij destijds zo dat er van bepaalde aanbiedingen een beperkte hoeveelheid was (oftewel op = op).
Andere producten kon je gewoon nog met korting bestellen, ondanks dat ze op waren, je bestelling werd gewoonweg dan later afgeleverd.
Ik begrijp dat het bij de SDD een ander verhaal is, omdat er daarbij door mensen terplaatse producten worden afgehaald en er geen rekening is gehouden met verzendkosten voor een eventuele nalevering.
Ik heb het zelf nog niet gehad dat er tijdens een SDD producten niet voorradig waren, vandaar de vraag.

Frans;n429552 zei:
Andere producten kon je gewoon nog met korting bestellen, ondanks dat ze op waren, je bestelling werd gewoonweg dan later afgeleverd.

Dit was onder andere wat ik bedoelde.

Ik verneem dus dat eerdere SDD´s erg druk waren en vroeg mij af hoe dat verloopt met producten die misschien uitverkocht zouden raken.

Frans;n429508 zei:
Quantoxx schreef: Bekijk bericht
of er misschien van tevoren al een lijstje met producten kan worden opgestuurd om teleurstelling te voorkomen.

Welke teleurstelling wil je hiermee voorkomen? De aanbiedingen zijn slechts geldig in bepaalde tijdvakken, dus je kunt die niet vooraf reserveren.

Net het lijstje bedoelde ik dus gewoon iets van een verlanglijstje. Niet een order. Gewoon om CC een idee te geven van de producten die er tijdens de SDD afgenomen zullen worden en daar misschien hun voorraad op af kunnen stellen.

Tenzij er simpelweg een bepaald aantal van een product besteld worden en OP = OP. Dit is dan ook weer fijn om te weten zodat je weet dat als je naar de SDD gaat en iets uitverkocht is, je niet alsnog het product kan laten bestellen met de actiekorting.

Nogmaals, ik weet niet hoe dit allemaal in zijn werk gaat, maar dit was een algemene vraag.

Frans;n429552 zei:
En hoe gaat dat met normale producten Tim ?
Bij de SSS 2014 was het volgens mij destijds zo dat er van bepaalde aanbiedingen een beperkte hoeveelheid was (oftewel op = op).
Ik begrijp dat het bij de SDD een ander verhaal is, omdat er daarbij door mensen terplaatse producten worden afgehaald en er geen rekening is gehouden met verzendkosten voor een eventuele nalevering.
Ik heb het zelf nog niet gehad dat er tijdens een SDD producten niet voorradig waren, vandaar de vraag.

Voor alles in de showroom geldt: Op=Op en dan geldt de aanbieding dus niet meer. We kunnen dat administratief niet anders verwerken in de showroom. Online blijft alles geldig. Dus je kunt bij eventueel uitverkochte producten proberen om online die producten alsnog te bestellen.

Telefoon/ tablet mee en brulle met die spulle!! Of naar de mc donalds aan de overkant gaan en op de wifi knallen:-B!!! Of heeft het hoofdkwartier van Carclean ook wifi;)

Tim;429554 zei:
Voor alles in de showroom geldt: Op=Op en dan geldt de aanbieding dus niet meer. We kunnen dat administratief niet anders verwerken in de showroom. Online blijft alles geldig. Dus je kunt bij eventueel uitverkochte producten proberen om online die producten alsnog te bestellen.
Dus als het het goed versta is de 10% altijd geldig online.. De DAP kits zijn enkel terplaatse (-25%) wanneer die uitverkocht zijn dan heb je pech en kan je als alternatief nog de gewone kit bestellen online met 10% korting? Vraag: als ik tijdens de actie iets vestel online tussen 12-14u en dan terug tussen 14-16u dien ik dan 2x verzendkosten te betalen? Zoja dan is het niet echt interessant meer...

Zie eerder bericht in dit topic:
Tim;n429215 zei:
Wij krijgen zo ontzettend veel orders die dag dat het administratief niet bij te houden is om orders te combineren en verzendkosten handmatig te gaan schrappen / terugbetalen.

Ik zou zeggen: reken even voor jezelf uit wat het voordeligst voor je is.

Laurensdbb;n429580 zei:
Dus als het het goed versta is de 10% altijd geldig online.. De DAP kits zijn enkel terplaatse (-25%) wanneer die uitverkocht zijn dan heb je pech en kan je als alternatief nog de gewone kit bestellen online met 10% korting
De 10% geldt niet voor de dap kits. Dat zijn voordeelbundels en doen dus niet mee. Even om teleurstellingen te voorkomen.

Ik heb nu een mooi lijstje met bijbehorende bestel tijd gemaakt...maximaal voordeel en meteen een leuke dag met mede detailers. Ik heb hiervoor wat afspraken verzet zodat ik erbij kan zijn (op aanraden van meerdere mensen op dit forum)

Het zou jammer zijn, als er spullen zijn die niet meer op voorraad zijn, waardoor het ook vanuit thuis of buiten de SDD om gekund had. Bijvoorbeeld de dap900 aanbieding en diverse andere producten.

Korting is natuurlijk leuk maar ik vind het "gokken of je er bij zit" systeem geen prettige manier van spullen kopen. Ik verwacht geen voorrang ofzo en een give away blijft geluk hebben maar een bestelling doen en maar afwachten of je deze krijgt is iets wat ik nog niet vaak heb meegemaakt.
Mocht ik dit gevoel verkeerd uitleggen, excuus, het getypte woord is niet mijn sterkste kant.

Voor een newbie als ik is deze SDD een vreemde opzet, er is veel korting, maar alleen als je oplet, plant en blijkbaar mazzel hebt... Dat je er bij bent, je lijstje paraat hebt, je geld op zak hebt en op tijd bent verzekerd je dus blijkbaar niet van de spullen die je wil hebben.
Hierboven wordt gezegd dat je jezelf veel voordeel kan doen toekomen maar dat is dus gedeeltelijk maar te realiseren.

Ik wil niet negatief overkomen en een gegeven paard ( de kortingen) in de mond kijken maar het bijwonen van zo'n evenement laat dan wel de nodige vragen rijzen en me doen twijfelen...

Overigens staat er bij de dap 900 aanbieding niks over op=op dus ik vind het vreemd dat als deze wel uitverkocht is, je de korting niet krijgt terwijl je aan alle criteria voldoet.

Zo'n vaart zal het niet lopen Altos
Ik heb na een SDD nog nooit op het forum gelezen dat iemand "naast de pot had gepiest" omdat bepaalde producten uitverkocht waren en ik heb het zelf ook nog nooit meegemaakt.
De kans is echter wel aanwezig, vandaar dat ik de vraag erover stelde.

Tim;n429542 zei:
De kans is erg klein dat de kit uitverkocht raakt, maar als hij op is, dan is het formeel zo dat de aanbieding niet meer geldt.

Voor de SDD staan er doorgaans genoeg DAPs klaar. Mochten die op de SDD uitverkocht raken, dan doet Carclean wel heeel erg goede zaken. ;)

Dit wordt voor mij de 5de keer dat we naar de SSD gaan maar zo extreem veel gezeur over kortingen is er volgens mij nog niet eerder geweest.

Natuurlijk snap ik ook dat wel dat we allemaal uit zijn op een koopje, maar als je de insteek nou eens veranderd in een leuke dag hebben met mensen die zelfde interesse / hobby als jou hebben met als leuke bijkomstigheid de kortingen ?
De aanbiedingen zijn mijn inziens een leuke extra naast alle stands waar je met de producenten van jou favoriete detail merk kan praten en ervaringen kan uitwisselen
Er valt die dag genoeg te zien, meer dan genoeg te kletsen en meer dan genoeg te proberen. Als je het puur om de kortingen gaat kan je mijn inziens net zo goed vanachter je computer thuis gaan bestellen.

Volgens mij is de opzet van die kortingen per merk juist dat je er zelf ook wat voor moet doen qua planning en hierdoor blijven mensen ook langer hangen gedurende de SDD.
Zelf heb ik ook een aardige lijst van diverse merken klaar staan met spullen die ik graag met korting zou willen kopen gedurende die dag.
Mocht dat onverhoopt niet lukken dan streep ik wat zaken van die lijst af om toch binnen het gestelde budget te blijven.

Daarbij heb ik nog niet eerder gehoord dat er tijdens de SDD iets niet (meer) op voorraad was ;)

Juffer1 Je hebt helemaal gelijk.

Ik ga naar de SSD om me te laten adviseren over bepaalde producten en ook doe mijn bestelling op een moment dat het mij uitkomt, als ik ergens slecht in ben is het plannen.
Ik heb ook geen zin om tijdens een gezellige dag met van alles en nog wat rekening te houden zodat ik misschien wel 10 euro bespaar.

We zoeken nog deelnemers voor de polish battle:

https://www.Carclean.com/clinic.aspx?id=113

Wie durft? Het is gewoon voor de lol he, dus faalangst is helemaal niet nodig.

Hey Tim,

Het lijkt me wel leuk om dit is te proberen. Echter word ik tegengehouden door de weet dat ik een behoorlijke leek ben met een DAPje en wat compounds .versus. doorgewinterde garage-vol-met-duizend-producten-en-koppie-vol-ervaring Detailers...

Haha!

Hah, ik zie mezelf al gaan met een DAPje. Kan je net zo goed Dennis neerzetten, die heeft het mij immers voorgedaan, haha!

Tim Had ik trouwens nog een vraagje; Het was de bedoeling dat ik deze week mijn auto nog is helemaal polijst met de nieuwe combi die ik nu heb (Spiderpad + S3) om zo de diepere krassen proberen te corrigeren en over het algemeen de boel weer 'op te fleuren'. Is het een idee dat ik mijn auto NIET doe en er op de SDD ruwweg op geprobeerd kan worden?

Misschien staan er al 100 testpanelen en/of auto's en heeft het totaal geen waarde, maar misschien is het een idee?

Het is een donkerblauwe BMW E36 en mijn enigste vervoer, maar ik 'vertrouw' op mijn harde lak dat er niet zomaar rare dingen kunnen gebeuren wanneer er dingen worden geprobeerd.

Misschien een belachelijk idee, maar ik heb dan ook geen idee wat een SDD nou inhoud. Nog nooit geweest.

Greetz

Filmpje van de PB 2011;

Ik zit zelf erg in twijfel om mee te doen.
Voor mijn bestelling is het het meest ideaal vanaf richting drie uur aan de kassa te staan.
In hetzelfde tijdvak valt echter ook net de PB.

• Leuk
Reacties: nicknameless
Ik keek via dat filmpje ook naar andere filmpjes van detaildagen enzo. Het lijkt alsof het niet allemaal bij CCHQ is, maar op een ander terrein.

Of heeft de CCHQ ook nog op een andere locatie gezeten?

Tim Had je mijn eerdere bericht nog kunnen lezen?

Quantoxx;n429661 zei:
Tim Had ik trouwens nog een vraagje; Het was de bedoeling dat ik deze week mijn auto nog is helemaal polijst met de nieuwe combi die ik nu heb (Spiderpad + S3) om zo de diepere krassen proberen te corrigeren en over het algemeen de boel weer 'op te fleuren'. Is het een idee dat ik mijn auto NIET doe en er op de SDD ruwweg op geprobeerd kan worden?

Misschien staan er al 100 testpanelen en/of auto's en heeft het totaal geen waarde, maar misschien is het een idee?
Met zoveel mensen, zou ik dat niet doen, voor je het weet helpt iemand je lak om zeep.

Status
Niet open voor verdere reacties.