• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2015 - Zaterdag 29 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik werk hier met Windows Live Mail, wellicht dat iemand met dezelfde email client kan laten horen of hij/zij hetzelfde probleem heeft?
Tim Zie mijn antwoord op de email.
 
Van 14.00u tot 16.00u - 25% korting op Dodo Juice, Monello en Scholl Concepts

Is dit op ALLE producten van Monello? En worden ze ook gewoon verzonden?
 
Op alles wat geen voordeelbundel/aanbieding is is zoals de Basic Wash Kit, Dolce Verde kleikit, New Car Kit, Woolie 3-pack kit, Faro+accu kit, Non Ferro bundel, flessenbundels, microvezelbundels.
Wordt gewoon verzonden volgens de normale voorwaarden.
 
niet geldig op microvezelbundels, worden daar ook de ''trio's'' mee bedoeld of echt alleen de unico en trio bundel?
 
De normale 3packs doen wel mee. De bundels met verschillende Pack niet zoals de Unicode bundel.
 
Hoe werkt het met de online aanbiedingen als van verschillende merken wil bestellen maar bij elk merk niet boven de gratis (60 euro) verzendkosten kom maar wel met alles bij elkaar worden de pakketen dan apart verstuurd met voor elk pakket een beetje verzendkosten of toch alles in 1 pakket met gratis verzending ?
 
Ooh okee niet gezien jammer het zou voor carclean ook aanzienlijk in de verzend kosten schelen 5 keer 6,95 of 1 keer 6,95 maar helaas . Bedankt voor het antwoord
 
:DBen al helemaal bezig met een schema van tijden en producten icm de give away's op de SDD:-Drofl. Moet niet gekker worden haha. Laat het vrouwtje thuis het maar niet horen. Kijk er al weken naar uit!
 
Bestellingen in de shop worden die ook gekoppeld aan het online account van CC.nl?

Las wel elders iets met bestelling orderen en middels een TV kan je zien of de bestelling klaar ligt?

Kijk uit naar de 29e!
 
Ramon4R6;n429163 zei:
Bestellingen in de shop worden die ook gekoppeld aan het online account van CC.nl?

Las wel elders iets met bestelling orderen en middels een TV kan je zien of de bestelling klaar ligt?

Kijk uit naar de 29e!


Als ik het goed begrijp kan je je bestelling in de winkel doen bij 1 van de 4 kassa's. Dan krijg je een bevestiging mee. Dan kan je daarna op een tv die ergens hangt/ staat zien of je bestelling klaar staat en opgehaald kan worden bij de afhaallocatie. Bij die afhaallocatie krijg je dan een give away van die periode erbij starttijd van een give away bijv. 12:00 of 15:00 uur etc..( bestelling vanaf €50,- en je moet je aangemeld hebben voor de SDD via de officiele CC site bij evenementen.)
 
Klopt helemaal, je kan een giveaway kiezen die op dat moment actief is en uiteraard niet allemaal zijn weg gegeven.
Ik gok dat rond 15:00 heel wat mensen ineens hun bestellingen op gaan halen :)
 
Je kunt dus om 13.00 uur een bestelling doen met de dan geldende acties en toch pas om 15.00 uur je bestelling ophalen voor de gift van 15.00uur??

dan kan ik mijn ophaalschema iets eenvoudiger maken ;)
 
Wordt tijd dat er een vestiging komt in het noorden van het land, vind het echt jammer dat het zo ver weg is had er namelijk best graag heen gewild.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.