• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2015 - Zaterdag 29 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me ook dat er pas vanaf de maandags verzonden wordt indien online besteld toch? Dat wordt op de dag zelf tenslotte toch niks.

Maar inderdaad leuke aanbiedingen, kan ik wel iets mee.
 
Mooie aanbiedingen ! Zelfs tot 25% top zal nog even puzzelen en uitzoeken worden voor mij. Goed bezig carclean !!
 
Zijn weer mooie aanbiedingen, heb al voor mezelf een mooi wenslijstje samengesteld.
Alleen bij de nieuwsbrief is er volgens mij iets fout gegaan in het beginstuk, want daar staat elk woord bij mij onder elkaar.
 
Idem hier, moeilijk leesbaar in de mailbox. Laat wel niet weg dat de aanbiedingen top zijn! Even kijken wat we kunnen gebruiken in de voorraadkoffer ;).
 
Jeroen zei:
Lijkt me ook dat er pas vanaf de maandags verzonden wordt indien online besteld toch? Dat wordt op de dag zelf tenslotte toch niks.

Maar inderdaad leuke aanbiedingen, kan ik wel iets mee.
Correct!
 
Belgische Telenet online mailbox via IE 11 op pc. Op de IPhone (Safari) ziet het er wel ok uit.
 
xs4all maar ik denk niet dat het daar aan ligt, ik heb nog nooit zoiets gehad bij jullie mailings.
Ik heb de nieuwsbrief naar het emailadres van carclean gestuurd, zodat je zelf even een kijkje kunt nemen.
 
Ik heb de mailing van 2014 erbij gezocht en naast die van 2015 gezet;

My7u8sO.jpg


Zoals je ziet is die buiten het adres, normaal.
Het is overigens alleen het bovenste deel, alles met een blauwe titelbalk ziet er gewoon netjes uit.

Berichten hierover mogen trouwens wat mij betreft weggehaald worden als je eruit bent.
Als je me nog ergens voor nodig hebt, dan hoor ik het wel.
 
Verlanglijstje is bijna af... ;)
Ik zit echter in London dat weekend...Dat wordt dus elke 2 uur een Starbucks bezoeken ivm gratis wifi om optimaal gebruik te maken van de aanbiedingen :)
 
Staat genoteerd in de agenda, lijkt me een leuke en leerzame dag! Enkele jaren geleden helaas gemist i.v.m. vakantie.

(Ik ben me er van bewust dat het geen meeting is o.i.d. ;))
 
Heya!

Staat bij mij ook genoteerd op de planning.

Helaas moet ik helemaal in mijn uppie komen. (Geïnteresseerde) vrienden op vakantie. 1,5 uur alleen in de auto en dan een 'meeting' met jullie GlimKezen. Vervolgens met waarschijnlijk een traumatische ervaring weer 1,5 uur terug alleen terugrijden.

Moet hier nog even over nadenken...
 
Van de week mijn wenslijstje maar even maken.

mooie aanbiedingen en een aantal waar ik op hoopte.
 
Hele mooie aanbiedingen, en een zeer gevarieerde dagplanning: TOP Carclean!



Echter..........
Helaas kan ik er niet bij zijn i.v.m. drukke dag zelf op 29 augustus............ mijn werkgever moest zo-nodig die dag een familiedag plannen (waarbij mijn gezin nu eindelijk eens zelf kan zien wat mijn werkzaamheden zijn) en tevens de zomerse BBQ van de buurtvereniging waarvoor ik me al had opgegeven :roll
Om dan ook nog eens 4 en 1/2 uur retourtje Berkel en Rodenrijs te rijden (volgens routeplanner: Carclean ligt 190 km van mijn woning) voor een zeer druk bezochte SDD wordt mij te gortig.

Ik kom hopelijk wel een keertje als het wat rustiger is bij jullie; dan misschien ook meer persoonlijke aandacht ;).

Wens jullie wel een zeer geslaagde dag toe!
 
De Gyeon-aanbieding is een hele mooie, maar toch even voor de duidelijkheid een vraag.
De aanbieding geldt dus (als voorbeeld) wel voor de Q2 Mohs-30 ml , maar niet voor de
Q2Mohs-30 ml Essentials Protection Kit?

Blij dat ik een V70 heb want er gaat aardig wat spul mee naar huis ;).

Groeten Martin.
 
Voor wat betreft de opmaak is het gek, want ik test het hier altijd uitvoerig en zowel mijn Gmail account, als mijn Outlook.com account als mijn lokale account (Outlook 2010) geven de nieuwsbrief prima weer.

De de mail die Frans naar ons doorgestuurd heeft, wordt hier gewoon zoals het hoort weergegeven.
 
Martind8b zei:
De Gyeon-aanbieding is een hele mooie, maar toch even voor de duidelijkheid een vraag.
De aanbieding geldt dus (als voorbeeld) wel voor de Q2 Mohs-30 ml , maar niet voor de
Q2Mohs-30 ml Essentials Protection Kit?

Blij dat ik een V70 heb want er gaat aardig wat spul mee naar huis ;).

Groeten Martin.
Correct, geldt niet op de protection kit.
 
Ik heb het nu nog even nagekeken op m'n pc. Webmail via IE11 = eerste blok wordt niet goed weergegeven, webmail via Google Chrome = wel juist ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.