• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

Dit zijn we aan het uitzoeken. Er zit ergens een bottleneck, maar we weten niet waar. We vermoeden bij Mollie en niet bij ons.

Kon je op onze site een betaalmethode kiezen en dan op 'Betalen' klikken? En wat gebeurde er daarna?
Ik heb dit probleem vannacht ook gehad. Ik kon kiezen uit de verschillende betaalmethoden, gekozen voor Ideal/ING, betaling gedaan, ook netjes teruggeleid naar de CC site (met vraag voor Google review pop up). Daarna bleef alles in behandeling staan, na half uur wachten maar gaan slapen. Vanmorgen bleek dat de order geannuleerd was. Geld is wel afgeschreven. Heb alles maar opnieuw besteld en betaald en ga er vanuit dat CC netjes terugbetaald. Straks om 14:00 uur tweede ronde bestellen. Hoop dat dit goed gaaf!
 
Nu staat er geannuleerd bij mijn order, terwijl wel betaald is. Opnieuw plaatsen en geld retour ? Heb nog 8 min voor op opnieuw bestellen
 
@Laurette
Het lijkt wel of deze actie niet geldig is voor buitenlandse klanten.
Van zodra ik inlog met mijn account, zijn de prijzen een stuk hoger dan als ik niet inlog.
En als ik als gast wil bestellen, kan ik het land (Belgie) niet ingeven...
Kunnen wij Belgen niet meedoen aan deze actie???

Kijk eens naar je producten in je verlanglijstje? Daar kun je de kortingen zien. Bij mij in ieder geval wel.
 
Ook hier waren er net problemen, echter niet met molly. Eerste keer IDeal, ik word doorgestuurd en toen liep het vast. Terug naar de site en winkelmand, toen maar PayPal aangevinkt. Doorgestuurd en weer een vastloper. Even gewacht weer terug naar de site en winkelmand en toen was ineens de Auto Finesse Aqua Coat Hydrophobic Rinse 1000ml uitverkocht ?! Die moest ik nu eerst uit de bestellijst verwijderen voordat ik alsnog opnieuw op bestellen kon drukken en naar IDeal doorkon. Nu lukte de betaling wel.
 
Hier ook besteld en betaald via de bancontact/mister cash (ING ) en het geld is effectief van mijn rekening.

Nu kijk ik bij mijn ordernummer en staat er betaling in behandeling ( lijkt me stuk logisch met deze drukte) Maar hiernaast staat ook dat ik het nog kan 'betalen'.

Best afwachten vermoed ik ?
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Zojuist 1ste bestelling afgerond en staat op 'verwerken', 2de (Meg's) staat in de verlanglijst. Geen problemen ondervonden.
Wel aflevering op 6 september gezet om het CC-team wat de tijd te geven. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Etterual
Hmm doe je voor je bestelling een aanpassing door er wat uit te halen. Omdat ik het denk niet heel veel te gebruiken. Kwazar handfoamer en monello artico magico foam. Krijg ik bij mijn bestelling de Artico Magico als gift. Mag ik als nog de handfoamer gaan bestellen :eek:
 
Kijk eens naar je producten in je verlanglijstje? Daar kun je de kortingen zien. Bij mij in ieder geval wel.
Maar ik heb een btwnummer, en dan blijken de artikelen niet in actie te staan...of toch héél weinig en vooral degene die ik wil bestellen net niet :-(
 
Flinke orders gemaakt maar bij geen een gift. Niet dat ik het had verwacht omdat normaal bij kortingsacties er geen gifts bij gedaan worden, maar bij anderen lees ik van wel?

Ik heb nu nog een bestelling gedaan en die ging in 1 keer goed en staat op "Uitleverbaar". Echter zie ik nu dat mijn vorige bestelling nog op "Betaling in behandeling" staat. Moet ik die alsnog betalen omdat er bij iDeal iets fout is gegaan, of is er vertraging?
 
Laatst bewerkt:
@expor Giften worden uit de orders verwijderd, dit was bij mij ook twee keer het geval ;)
@Tim Ik heb zojuist weer met Paypal betaald. Deze betaling staat direct op 'Uitleverbaar'. De bestelling daarvoor staat nog op 'Betaling in behandeling', maar is in Paypal wel afgeschreven. Moet ik me zorgen maken of komt dat goed? Verwijderen jullie eventuele dubbele orders aangemaakt door de storing bij Mollie (waardoor ik niet werd doorgestuurd naar de betaalpagina en 4 keer moest klikken?).