• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale aanbiedingen voor 1 september 2018!

E

Etterual

Guest
Voor de mensen die het Summer Super Sale topic niet volgen. Hierbij een ready to print flyer van alle aanbiedingen tijdens de Summer Super Sale op zaterdag 1 september!

SSS Aanbiedingen final.jpg
 
Klein vraagje carclean , ik heb al zitten zoeken maar kan het niet direct terugvinden ...

Als ik bv iets zou willen van collinite (20%) en 2u later iets van gyeon (20%), moet je hier dan op wachten voor in je winkelwagen te plaatsen (met het risico als je de pagina wegklikt dat de bestelling eruit is ) of bestel je dan gewoon 2 keer appart = 2apparte bestellingen ?

Of voegen jullie die allemaal samen op het einde van de dag :)


Producten die nu in afprijzing staan maar op een bepaald uur op 1sept. aan 20% staan. Gaat dit er dan beide af of telt dit niet?

Alvast bedankt
 
Louter uit nieuwsgierigheid, als er bovenaan de poster staat dat alle aanbiedingen OP=OP zijn, wat is dan de meerwaarde dit individueel bij sommige aanbiedingen nogmaals te melden? :p
 
Klein puntje wat me opvalt bij de Cristallino bundel: er staat van 14,98 voor 10€ op de flyer, alleen is de "basisprijs" van de bundel 17,98.
Is de effectieve korting de 33% zoals aangegeven op de flyer of is de 10€ voor de bundel wat gehanteerd wordt?