• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - zaterdag 9 augustus 2014

Helemaal happy!! Mijn wensen en voordeeltjes zitten erbij! Geweldig mannen en vrouwen..... Om twaalf uur de rest van mijn wensenlijstje.... En nu dromen van een auto die optimaal beschermd word door Q2 Mohs.... Maar eerst wassen met Q2M Bathe+... Sweet Dreamssss boyszzzz.....
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Werkte allemaal perfect. Als ik niet nr. 1 was met de mohs dan toch zeker no.2. 20 stuks zullen nu allang wel op zijn. Sorry guys...
 
Ik vermoed dat het kwam door de drukte toesebolle. Hij moet de betaalmethodes uit onze database halen en op bepaalde momenten worden er zoveel aanvragen gedaan dat hij soms langer moet denken. Maar gelukkig is het goed gegaan nu bij je. ;)
 
Hallo. Ik zet net mn 2e bestelling vanuit mn verlanglijst naar de bestellijst. Maar dan moet er toch tien procent afgaan. Dat was toch buiten de bepaalde uren aanbieding? Ik bestel pas later vandaag maar het viel me op. En is de gyeon cancoat niet op tijd binnen? Las ergens dat ie waarschijnlijk op tijd binnen zou zijn.
 
Zijn het niet al aanbiedingen, die je in je lijst hebt staan?
Voor aanbiedingen of andere acties geldt die 10% niet.

Gaat nu al hard; emmer set en de Final Finish 1000ml al op, de Monello Non Ferro navul, stond bij mij vanochtend om 7 uur al op niet verkrijgbaar.
Ik wilde eerst wachten tot een bepaald tijdstip, maar heb toch maar alvast wat besteld.

Even een tip; zolang je je bestelling nog niet hebt afgerond, gaan producten ook nog niet van de voorraad af.
Wanneer je je bestelling dus vooraf al "klaar zet" om later af te rekenen, dan kan het zo zijn dat bepaalde producten niet meer voorradig zijn en uit je bestellijst gehaald worden op het moment dat je wil betalen.
 
nee zijn producten waar vanmiddag 20 25% opzit. Maar als ik die nu bestel hoort er 10% op te zitten. Maar misschien moet ik ze er op nieuw in zetten en niet vanuit verlanglijst. Die had ik gister al gemaakt. De non ferro had ik vanacht al besteld met de mohs. Ook omdat er daar maar 20 van beschikbaar waren. Wou het risico niet lopen om te wachten.
 
toesebolle;n401374 zei:
Hallo. Ik zet net mn 2e bestelling vanuit mn verlanglijst naar de bestellijst. Maar dan moet er toch tien procent afgaan. Dat was toch buiten de bepaalde uren aanbieding? Ik bestel pas later vandaag maar het viel me op. En is de gyeon cancoat niet op tijd binnen? Las ergens dat ie waarschijnlijk op tijd binnen zou zijn.
CanCoat kan nu besteld worden.

Was niet meer op tijd, maar komt dinsdag binnen.

Als het goed is, staan alle overige producten met 10% korting in de shop.
 
Hmm, ik zie net dat elk Gyeon product al in de aanbieding is, want overal staat een van-voor prijs.
Dit houdt dus als ik het goed heb in; dat er op geen enkel Gyeon product 20% korting is te krijgen?
Aanbiedingen en kortingen zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of voordeelbundels.
 
Wanneer je besteld op de daarvoor geschikte tijd(12.00 tot 14.30), zal je 20% korting krijgen op de van-prijs. Tenminste dat denk ik...
 
  • Leuk
Reactions: Tim