Bij mn bestelling bij stap 2/3 staat er selecteer betaalmethode. Maar er staat niks waar ik uit kan kiezen
Bugje, is nu opgelost. Sorry!Hisense;n401338 zei:Tim de scratch shield bundel blijft 75€ ipv 45€
Ja soms zijn het lange dagen hier.Hisense;n401334 zei:Wat een baan heb jij Tim, vroeg uit de veren, al die vragen beantwoorden en rond middernacht nog met je werk bezig. Bedankt voor de goede service en snelle reacties.
Haha prima Tim. Kan ik mee leven als je het vanavond nog inpakt en ik morgenvroeg door de Post uit bed gebeld wordt^Tim;n401347 zei:Je was de 7e GWS
CanCoat kan nu besteld worden.toesebolle;n401374 zei:Hallo. Ik zet net mn 2e bestelling vanuit mn verlanglijst naar de bestellijst. Maar dan moet er toch tien procent afgaan. Dat was toch buiten de bepaalde uren aanbieding? Ik bestel pas later vandaag maar het viel me op. En is de gyeon cancoat niet op tijd binnen? Las ergens dat ie waarschijnlijk op tijd binnen zou zijn.
Aanbiedingen en kortingen zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of voordeelbundels.