• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - zaterdag 9 augustus 2014

De Summer Super Sale wordt geplaatst, de nieuwe datum is zaterdag 9 augustus 2014. Momenteel zijn we in afwachting van een aantal leveringen die niet op tijd binnen zullen zijn voor 12 juli, dus hebben we besloten de Sale te verplaatsen.
 
Ik dacht ff dat ik het fout op de agenda had gezet ...
Misschien wel goed om deze even in het zicht te houden zodat iedereen de agenda aanpast
Dus was 13 juli wordt 9 augustus
 
Inderdaad, gelukkig dat ik het nu zie dat de datum veranderd is. Het was overigens zaterdag 12 juli @RedCat
 
Ik ben wel blij met die verandering... op 12 juli zit in heerlijk in Frankrijk, maar op 9 augustus kan ik misschien nog wel eens naar CCHQ rijden.
 
Soepergrover;n399396 zei:
Een remindertje voor diegenen die het (hoe dan ook) gemist hebben: de Summer Super Sale is op zaterdag 9 augustus en niet morgen.

:D
Ik lig sinds 06h00 vanmorgen al voor de deur bij CC headquarters, maar nu snap ik waarom ik nog steeds de enige ben :-D
 
9 augustus is onze Summer Super Sale... Tipje van de sluier: In ieder geval spectaculaire aanbiedingen van Gyeon en Polishing Power. Maar er komt natuurlijk nog veel en veel meer.
 
Ik ben dan op vakantie. Is bestellen en later bezorgen een optie? Of kan het ook via een of ander ophaaldepot?