• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - zaterdag 9 augustus 2014

Tijdens onze Summer Super Sale op zaterdag 9 augustus lopen kortingen op tot maar liefst 40%. De Sale zal in onze showroom én online plaats vinden. Er zullen unieke acties aangeboden worden die alleen online geldig zijn, maar ook acties die weer alleen in onze showroom geldig zullen zijn.
 
Ja dat kan!

We zetten meerdere merken in de aanbieding tijdens onze Summer Super Sale op zaterdag 9 augustus. Maar we gaan ook werken met een aantal knallende aanbiedingen.

Wat dacht je van een Monello Sponge + Wash Mitt bundel van €21,99 voor €12,99 (maximaal 100 sets beschikbaar).

Of een Mothers Clay Kit van €29,99 voor € 19,49!

Of een Grit Guard Zwart van € 9,99 voor € 5,99!

En natuurlijk volgen er nog veel, veel meer spectaculaire aanbiedingen op die dag!
 
Hoe zit dat met de verzendkosten als je bijvoorbeeld 3x op een dag een actie product koopt (niet in de zelfde tijdzone) betaal je dan 1x of 3x de verzendkosten?
 
Gyeon Q² MOHS 30ml, een harde keramische coating voor je autolak, is tijdens onze Summer Super Sale (9 augustus) één van de megaknallers!

Normale prijs € 81,99 SSS-prijs € 48,99 - ruim 40% korting dus!

Aantal kits beperkt tot 20 stuks OP=OP
 
Tim, de vraag van Svenn... kun je dit toelichten middels antwoord?
Acties zien er super uit verder, kun je ook iets zeggen over acties met polishing power.. waar denken jullie aan?
 
Alle losse orders worden los verzonden, combineren maakt het lastig tot onmogelijk door de voorziene drukte. Bestel je drie keer, dan is de kans aanwezig dat je drie keer een kleine bijdrage in de verzendkosten moet betalen.
 
Blinque;n400638 zei:
kun je ook iets zeggen over acties met polishing power.. waar denken jullie aan?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik moet een rotary hebben voor de 14e, als jullie die hebben koop ik m uiteraard bij jullie.
 
Zo dat ziet er veel belovend uit, top aanbiedingen! Als er meerdere bestelligen gedaan worden op dezelfde dag neem ik aan dat het als 1 pakket wordt verzonden. (Meerdere tijdstippen andere aanbiedingen)
 
Tim;n400739 zei:
Nieuwsbrief wordt momenteel verzonden!


Al is gekeken voor nieuwsbrief maar ontvang nog steeds geen.
Op mijn webshop account sta ik geabonneerd op nieuwsbrief of is dat de verkeerde?
Kan ook het ongeduld zijn :p
 
Joël D.;n400762 zei:
Staat die nieuwsbrief nog ergens online?

2nd that, ik had het blijkbaar niet 'aangevinkt'.

@Tim
Wordt er nog onderscheid gemaakt tussen on-line en off-line aankopen? Misschien zijn die 20 setjes om 1 uur 's nachts al weg!? Ik ben van plan om naar de winkel te komen.