• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - zaterdag 9 augustus 2014

Nog bedankt voor de info!
Ik denk dat we er allemaal uitkomen nu, zowel CC als klant en voor jezelf even bepalen waar je tevreden mee bent, spullen moeten er toch komen... :)
 
Tim, op de site van cc zijn de aanbiedingen van de SSS niet onder elkaar te zien. Je moet elke keer op super summer sale klikken om de volgende 3 producten te zien.
 
Nee 3 stuks en wil je andere zien dan moet je weer klikken op super summer sale.
9y2esamy.jpg
 
Bedankt voor je snelle reply. De link in dit topic werkt, maar via de site is deze dus nog uitgeschakeld .
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Tim;n401222 zei:
Deze triobundel is ook een voordeelbundel en dus uitgesloten.

Dus als ik https://www.Carclean.com/product/Monello/Microfiber_bundel_Unico__102096 bestel, die nu 49,99 kost krijg ik geen extra korting omdat dit een bundel is?

Zo ik heb het lijstje ook af. Ik ben een beginner dus deze sale komt goed uit.
Vooral Monello producten, maar ook Collinite 845 en Dodo Juice.
Dus rond 11 uur bestellen, dan profiteer ik optimaal van de kortingen ;).
 
Klopt het dus dat er om 14:00, 3 merken tegelijk 20% korting hebben? Als ik kijk naar de tijdstabel.

Van 12.00u tot 14.30u - 20% korting op Poorboy's World en Gyeon Quartz
Van 13.00u tot 15.00u - 25% korting op Nanolex, Sonax en Autoglym
Van 14.00u tot 16.30u - 20% korting op Auto Finesse en Meguiar's
 
Het DAP500 pakket staat nog niet tss de SSS aanbiedingen, komt die daar ook tussen te staan of staat ie ergens anders op de site morgen? ;)

En welke kleur van pads zitten er bij? (polishing en finishing)
 
Hahaha....
Straks moeten we nog een taartdiagram en atoomklok erbij hebben en let op, dan knalt de server eruit... :sob: 8-()):-&
 
Ik zag dat de Monello Washmitt Bundel al erop stond (voor 12,99) en heb het dus voor 0.00u al besteld en betaald. Kan ik er van uitgaan dat ik de bundel gewoon voor de actieprijs gekocht heb ondanks dat het nog geen 9-8-2014 was.
 
Ja geen probleem, ik wilde de bundels voor de zekerheid niet te laat online hebben. Die paar minuten maakt niet uit. ;)

De rest gaat geautomatiseerd (als het goed is haha)
 
Wat een baan heb jij Tim, vroeg uit de veren, al die vragen beantwoorden en rond middernacht nog met je werk bezig. Bedankt voor de goede service en snelle reacties.
 
  • Leuk
Reactions: Tim