• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - zaterdag 9 augustus 2014

Het zijn zoveel orders geworden uiteindelijk, dat wij dit keer écht op de proef worden gesteld. Het lukt ons gegarandeerd niet om alles op maandag de deur uit te krijgen. Dinsdag komen we waarschijnlijk een heel eind en heel, heel misschien woensdag nog een restant orders.

We hebben veel meer orders ontvangen dan we vooraf geschat hadden. :D
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Bedankt dat ik mijn pakketje zelf kon komen oppikken! En de tas waarvoor ik toch nog even kwam is geweldig! Net heerlijk alles zitten bekijken en heb er zin in om mee aan de slag te gaan! (Jammer van de vele regen die aangekondigd is) Een vraagje ik mis een spuit mondje hoe kan ik daar nog aan komen?
 
Tim;n401504 zei:
Oei, mis je een sprayer? Mail ons even, dan sturen we hem na in een enveloppe. Ophalen mag natuurlijk ook, dan krijg je er een kop koffie bij. ;)

:|Ah jakkes, koffie uit een sprayer, die is gelijk koud.

In de hektiek van afgelopen week een paar zaken vergeten in mijn verlanglijstje te zetten, dus ook prompt vergeten vandaag. En verder een item dat ik wel in mijn verlanglijstje had staan, maar op één of andere manier toch verkeerd is gegaan. Komt wel weer goed, gelukkig geen zaken vergeten die al helemaal op zijn (wel dingen waar de 'bodem in zicht' is).

Overigens zie ik dat je de vraag van Joske blijkbaar over het hoofd hebt gezien @Tim: hij heeft gisteravond rond 21.00 uur gevraagd welke 2 pads er met de DAP500V3 meegeleverd worden. (hij had mij ook gevraagd via andere weg, en heb geantwoord ik denk dat het mogelijk afhankelijk is van de voorraad, dus dat de finishing pad bij de één de zwarte kan zijn, en bij een ander de rode).
 
Waar ik stieken nog wel benieuwd naar ben is hoeveel orders er nu op deze Summer Super Sale geplaatst zijn? En zijn jullie als team tevreden met dit concept/het aantal bestellingen?
 
Houd het maar op veel. We hebben afgelopen zaterdag bijna continu orders verwerkt en heel kort even pauze genomen om wat te eten.
En toch moet een groot gedeelte vandaag en morgen nog verder gedaan worden.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Gerwin;n401605 zei:
Waar ik stieken nog wel benieuwd naar ben is hoeveel orders er nu op deze Summer Super Sale geplaatst zijn? En zijn jullie als team tevreden met dit concept/het aantal bestellingen?
We zijn zeker tevreden, qua orders was het veel meer dan we vooraf hadden geschat.

Hier en daar wat kleine foutjes of bugs. Zo werkte de beperking van 20 stuks op de MOHS kit van Gyeon niet goed en zijn er veel meer kitjes besteld dan de bedoeling was. Maar ook de Rupes kit ging in het winkelmandje opeens in prijs omhoog en dat was ook niet helemaal ok :)

Het aantal orders was dermate hoog, dat we vandaag niet alles de deur uit krijgen, ondanks dat we zaterdag al heel veel in hadden gepakt.
 
Als er bij de verzendstatus staat niet verzonden betekent dat dat het pakketje nog bij jullie is? Of word de status niet zo snel aangepast. Had het al kwartover 12 snachts besteld. Maakt me verdr niet veel uit maar dan hoef ik niet te zorgen dat er iemand thuis is.
 
Helemaal gelijk. Twee mails.06.00 06.01 uur ontvangen. En de status is ook veranderd. Dacht dat dat om 4 of 5 uur normaal was. dat vond ik ook al vreemd van de gyeon mohs. Ik dacht die zal zo op zijn dus direkt om 12 uur maar besteld.
 
Rond 20.00u is de 2e batch van emails de deur uit gegaan. Meer paste simpelweg niet in de vrachtwagens! Het lukt ons om morgen de rest van de orders de deur uit te doen. 80% van de orders is vandaag de deur uit gegaan.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Ai ai, helaas zit ik daar nog niet bij. Ik had om iets na 11'en s'ochtends besteld.
Nog een extra dagje wachten :+
 
a5y5udur.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Tim