• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Swirls in lak Porsche Boxster, wie kan mij advies geven?

+1
Eén keer rijden en terug met kennis, ervaring en producten.
heb je nog ruim een maand om te lezen.
Wat wil je nog meer :weetniet

Hans

Komen redelijk wat mensen uit ZW-Nederland die je kunnen helpen..

Maar dagje clinic bij CC is echt een goede keus.
Krijg je goed advies over het polijsten, maar ook de voorbereidende stappen uitgelegd en kan je oefenen in de praktijk.

Neem de Porsche gewoon daar naar toe; kunnen ze je gelijk adviseren voor de te gebruiken spullen.
Die mooie auto staat trouwens voor een erg chic restaurant (ben daar een keer wezen eten).

Nice car! :-)^

Ik zou ook zo'n wagen niet als oefenobject gebruiken. Kunt er eventueel ook voor kiezen om je wagen (de 1ste keer) te laten detailen, bij voorkeur door iemand van dit forum die over de nodige know-how en ervaring beschikt (zullen vast wel kandidaten te vinden zijn :-d ) en vervolgens het behaalde resultaat zelf op de correcte manier onderhouden.

Is maar een idee hoor. Dan heb je meteen het resultaat dat deze wagen verdient en kan je intussen de knepen van het vak onder de knie krijgen.

Voor alle duidelijkheid: ondergetekende is geen kandidaat voor deze job, maar kijkt wel al uit naar een eventuele show-off hiervan. :-d

Hee mensen!

Bedankt voor alle reacties :-)^

Ik voel er wel iets voor om een keer een clinic mee te pakken. Ik zie iets staan over CC en DAP..Wat zijn dat voor clinics/bedrijven??

Als ik een keer in de buurt ben, wil ik best eens langskomen in Bergen op Zoom om mezelf te laten voorlichten door een kenner! Ik zal je een keer een pm sturen :)

Ik weet niet precies wat voor machine het is, maar het gaat zowieso om een roterende...

Je bent op het forum van CC oftewel Car Clean, zij verzorgen de clinics en verkopen de DAP en alle andere detail producten.

Aah oke :)

Ik heb even zitten kijken en ik moet zeggen dat ik zo'n clinic wel interessant vind. Maar ik vind het jammer dat ik niet meteen aan de slag kan met de Porsche, omdat daar geen ruimte voor is (en het weer misschien te slecht buiten).:-/ ...

Daarom zou ik het liefste een keer samen met één van jullie experts een keer willen detailen. Dan kan ik meteen leren terwijl ik erbij ben:)...

Dus als er iemand in de buurt van West Brabant een keer zin heeft en de goede kennis en middelen in huis heeft, dan kom ik graag een keer (tegen betaling) langs...Want voor niets gaat de zon op :o)

Ik zou heel tevreden zijn als alle wasstraatkrassen, gebruikskrassen en swirls zouden verdwijnen als spreekwoordelijke sneeuw voor de zon :-)^

Vind dit trouwens een heel mooie wagen. Zag laatst bij een garagehouder zo een zwart exemplaar te koop staan, helaas is mijn budget niet ruim genoeg voor zoiets....maar ben toch lekker ff weest kijken. :lol

mauricee zei:
Ik zag dat BlackPassat in Etten Leur woont, dat is redelijk in de omgeving...Maar ja, ik weet niet of ik bij hem daarvoor langs kan gaan :)

Eventjes niet online geweest en dan mis ik dit. Tuurlijk wil ik je verder helpen, no problem. PM me maar.

ivo's zei:
anders soepergrover (omg. tilburg)
en blackpassat is ook de beroerdste niet :cool

Soepergrover een Kruik? Haha dat zal hij niet zo leuk vinden.
Bedankt voor het compliment Ivo's, tenminste iemand die me op waarde weet te schatten.
Modjes: niet boos worden om de dubbele entry; ik ben niet zo goed met quoten:weetniet

mauricee zei:

Nu alleen ervoor zorgen dat de conditie van de lak nog Porsche waardig wordt :)_[]

Best goed gelukt toch Mauricee?

Van dit:
DSCF2381.webp

Naar dit:
uitsnede%20koplamp.webp

Leuk om te zien dat dit topic een samenwerking opgeleverd heeft. :-)^
Ik neem aan dat we binnenkort een show-off te zien krijgen.....? :party

Virus zei:

Altijd leuk om te zien dat samendoen een heel knap resultaat levert, plus de novice weet meteen hoe het e.e.a aan te pakken :)

good job, kan haast niet wachten op de show-off van de boxster. Dit plaatje zegt al genoeg ! :ja

Virus zei:
Ongetwijfeld. De show-off wordt door Maurice geschreven. De foto's moeten van mijn kant komen. Even afstemmen hoe we dat gaan organiseren.

De lak van de porsche is exact gelijk aan die van de VW pearlblack magic, tenmiste als ie basaltzwart metallic is. Knetterhard dus. Ik heb er zelf ook één (een passat en Boxster). Meteen dap en de PB polish en diverser pads (lc) krijg je over het algemeen wel een goed resultaat. Rustig opbouwen qua polish en pad en dan zie je vanzelf wel wat werkt. Wel belangrijk is om na te bewerken met een goede finish (mazerna of monello. Ik ben benieuwd hoe jij het gaat oplossen. PM maar eens.