• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Taal- en spelfouten op de site gevonden? Meld ze in dit topic!

1658482214816.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Elva Chan
Gtechniq W9 Water Spot Remover:
wordt de siliciumoxideaanslag verwijdert,
verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Elva Chan
Carclean Typo 01.jpg

- Kleinere pads dan de steunplaat?
- Welke maat heeft het draad? (5/16''?)


Carclean Typo 02.jpg


- ''Bij alleen verwisselbaar voor andere 125mm steunplaat'' ... Dus deze plate zit alleen in het pakket als het pakket een machine bevat die alleen 125mm plates kan draaien?
- Ook hier kan ik niet vinden welke maat het draad van de plate/machine heeft.
 
Geeft het complimenten of vult het aan?
Ik dacht dat het complementeren was, waarmee het zinnetje kleine aanpassing vraagt Door de “i” aan te passen met een “e”.

3E869C18-45A3-411D-BA03-4DEBACACCA94.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Op de navolgende pagina:
Staat vermeld:
Met een droogtijd van minder dan 15 MINUTEN is Si3D CERABIDE zeer gemakkelijk toepasbaar.

Echter staat op de website van de producent vermeld:
With a drying time of AT LEAST 15 MINUTES Si3D CERABIDE allows for the easiest application you can imagine.
(Vertaald)
Met een droogtijd van TEN MINSTE 15 MINUTEN zorgt Si3D CERABIDE voor de gemakkelijkste toepassing die u zich kunt voorstellen.

Lijkt erop dat het product dus na aanbrengen minstens (en niet maximaal) 15 minuten moet drogen, voordat het kan worden afgenomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In het artikel over de beste droogdoeken:

Bij de Microfiber Madness Dry Me Crazy:
Deze dubbelgeschikte doek - ik neem aan dat dit dubbelgestikt moet zijn?
Ook wordt daar gesproken over een hoogpolige pluisvezel... Dit komt misschien wat over alsof de doek zou pluizen?

(Bij de Monello Acqua Senza staat dat deze feilloos water en andere vloeistoffen opneemt - tip om deze in huis te gebruiken als je met bier gemorst hebt?) :p