• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

tamer

De R36. Die zijn super strak en clean. Als je de Jetta toch gaat verlagen (gelijk voor de schroefset kiezen) komt dit het dichtste bij de duitse look. Laag, breed en clean :ja
 
Velgen011.jpg


Ik vind dit gewoon dik!
 
Hmm volgens mij is het wel duidelijk:D wel leuk dat jullie even jullie mening willen delen. Ik heb persoonlijk nog de stars op 1 en de r36 op twee.
Stars wil ik al een hele tijd, maar de r36 is ook zeker mooi. Vooral het glimmende randje dat ook mooi combineert met de raamlijsten etc.
Ze staan inderdaad sportief en chique.
 
Natuurlijk kan dat ivo, ikzelf zou gewoon bij VW velgen blijven dan maar.
Maar welke vind jij beter bij Tamer zijn auto passen.
 
Ik heb voor zijn wagen ook de R36 gestemd, maar de BBS zitten er heeeel dichtbij.
Heb zelf BBS RT250 onder de Beetle (optie velg voor een ouder model Audi A6)...
 
Ik moet zeggen dat ik die combo uit post 22 ook zeer fraai vind, maar dat heeft ook met de kleur van de auto te maken.
 
Ik snap wat addy bedoelt en zou ook liever bij vw blijven, maar de velgen van vw geven mij meer een indruk dat het te netjes is. Als vind ik het type 'durban' ook wel mooi. De audi types zijn wat bruter zoals ik al zei.

Ivo, wat vind jij van de stars?
 
3e setje vind ik de mooiste, de 4e komt er dicht bij in de buurt. De 1e set heeft te brede spaken, waardoor ik het lomp vindt staan onder de Jetta, de BBS-en hebben naar mijn smaak te veel tierelantijnen (te druk).
 
Klein beetje bevooroordeeld, maar zou ook de R36's kiezen onder deze auto, al blijf ik erg fan van de speedlines, als deze niet zo poetsgevoelig waren had ik ze allang een keer gehad...
 
Stars zijn zeker mooi, maar ook ik denk dattie aardig plat moet om het een beetje te laten smoelen... Ik zou ze gewoon eens passen aan één kant?
 
de bbs speedlines, zeker en vast mijn absolute topper kwa velgen.
Zou ze zo onder de mondeo leggen moest het passen ;)
 
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ik denk sowieso dat de BBS Speedline een van mijn favoriete velgen ooit is :heart_eyes: .